11.11.2010р.
Майже за 10 років на залізничних переїздах Одеської дирекції з вини водіїв сталося 129 ДТП
З 2000 року по теперішній час на залізничних переїздах Одеської дирекції залізничних перевезень (яка включає в себе Одеську, Миколаївську та Вінницьку області) сталося 129 дорожньо-транспортних пригод, у яких загинуло 57 осіб, а ще 74 дістали поранення. Найгучнішим за 10 років стали два випадки.
Перший випадок стався 16 травня 2004 року на залізничному переїзді станції Ташбунар, коли пасажирський автобус виїхав на залізничний переїзд, ігноруючи заборонний сигнал переїзної сигналізації, внаслідок чого був збитий поїздом. В результаті трагедії 18 осіб загинуло, а 31 отримала поранення.
2 червня 2005 року подібна ситуація сталася на залізничному переїзді між станціями Сарата і Арциз, тоді також водії авто виїхав на переїзд, нехтуючи заборонними сигналами сигналізації. Тоді при зіткненні загинуло 14 чоловік і 8 ще було травмовано.
Спостереження залізничників свідчать про те, що водії автотранспорту щодня ігнорують вимоги правил дорожнього руху, так лише 22 листопада поточного року на залізничному переїзді 1436 кілометр станції Роздільна зафіксували 4 випадки проїзду заборонного сигналу справно працюючої переїзної світлофорної сигналізації, при опущеному шлагбаумі.
Залізничники вкотре закликають водіїв суворо дотримуватися правил дорожнього руху при перетині залізничних переїздів, бути пильними та не створювати аварійних ситуацій, які можуть призвести до трагічних наслідків.
* Довідка
Всього на Одеській залізниці 758 переїздів, з них 416 перетинають автобусні маршрути. Із 196 переїздів, які обслуговують чергові по переїздах, - 152 з автобусним рухом. З 562 переїздів без чергового 448 обладнані засобами переїзної сигналізації. Решта 114 не обладнані засобами переїзної сигналізації і розташовані на малодіяльних коліях. Для забезпечення безпеки руху поїздів та автотранспорту вони обладнані горизонтально-поворотними шлагбаумами. Щорічно на обладнання переїздів (капітальний ремонт, покращення видимості, заміну настилів, асфальтування тощо) Одеська залізниця витрачає більше 7 млн грн.