Віртуальна приймальня

У зв’язку зі створенням філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» питання отримання оперативної відповіді з ПРОДАЖУ ТА РЕЗЕРВУВАННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ (КВИТКІВ) ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ та щодо роботи систем необхідно звертатися в службу підтримки за телефоном: +380(44) 591-1988 або на адресу електронної пошти: booking@uz.gov.ua

З інших питань пасажирських перевезень і сервісу рекомендуємо звертатися на Веб-сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/.


УВАГА !

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції тимчасово особистий прийом громадян директором регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» та прийом звернень від громадян через Інспекцію з контролю виконання припинено.

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” у Вас є можливість подати звернення не тільки особисто під час прийому, а й шляхом надсилання електронного звернення за допомогою мережі Інтернет, а також подання усного звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку.

Подати усне звернення: тел. (048) 727-44-11, (048) 727-44-80

Подати електронне звернення: на віртуальну приймальню директора регіональної філії, або email: postbox@odz.gov.ua.


У зв’язку з вилученням зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» служб пасажирських перевезень, будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд, медичної служби та їх виробничих підрозділів рекомендуємо звернення громадян, які належать до їх компетенції, направляти на офіційний сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням http://www.uz.gov.ua/.

Звернення до посадових осіб регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення, відповідно до ст.1 та ст.5 Закону України «Про звернення громадян», Ви маєте можливість викласти перейшовши за посиланням:



Розміщена Вами інформація буде розглянута фахівцями і відповідь відправлена на вказану заявником електронну адресу у терміни, які передбачені чинним законодавством. Відповідно до Указу Президента України №133/2017 використання електронних скриньок Mail.ru, Yandex заборонено.

З порядком особистого прийому громадян керівництвом регіональної філії "Одеська залізниця" та доступу до публічної інформації, Ви маєте можливість ознайомитися у розділі «Інформація».


17.03.2020 Оксана

Здравствуйте. В связи с временным запретом на перевозки пассажиров железнодорожным транспортом, будут ли сохранены пригородные электрички? Работу никто не отменял. Как людям добираться на работу, если кроме электричек добраться нечем?

Відповідь: Повідомляємо, що з 18 березня АТ «Укрзалізниця» призупиняє внутрішнє пасажирське сполучення. На виконання постанови Кабінету Міністрів України №215 АТ «Укрзалізниця» з 18 березня тимчасово припиняє перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення, а саме у: - приміському - міському - регіональному - далекому. Поїзди виконають останні рейси за графіками курсування 17 березня ! Квитки на скасовані поїзди можна буде повернути протягом місяця. Компанія компенсує пасажирам повну вартість проїзних документів на усі скасовані через введення карантину рейси.


16.02.2020 Віктор Іванович

Інтересує питання хто оплачує курси підвищення кваліфікації в Чорноліській лісній школі до кваліфікації "лісоруб 6 розряду (вальник лісу)"

Відповідь: Шановний Вікторе Івановичу! Ваше звернення на віртуальну приймальну директора регіональної філії «Одеська залізниця» розглянуто службою колії регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця». Повідомляємо, що курси підвищення кваліфікації, в Чорноліській лісній школі та інших закладах, до кваліфікації «лісоруб 6-го розряду» оплачує сам працівник. Для набуття кваліфікації «лісоруб 6-го розряду» необхідні кваліфікаційні вимоги – професійно-технічна освіта, підвищення кваліфікації, стаж роботи за професією лісоруба 5 розряду не менше 1 року.


29.01.2020 Чорна Ірина Миколаївна

Доброго дня! До Вас звертається Веселівська територіальна громада Запорізької області Веселівського району. До селищної ради надходять чисельні скарги щодо призупинення руху потягу "ст.Нововесела-Херсон" з 13.12.2019 року. Чи планується відновлення даного маршруту? Коли? Причина призупинення вищезазначеного потягу? Заздалегідь вдячні за відповідь.

Відповідь: Шановна Ірино Миколаївна ! Ваше звернення на Віртуальну приймальну директора регіональної філії «Одеська залізниця» розглянуто службою приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця». Повідомляємо, що з 13.12.2019 року було скорочено рух приміського поїзда №6772/6771 сполученням Херсон – Нововесела до ст. Сірогози у зв’язку з ремонтом колії. Відновлення курсування поїзда №6772/6771 сполученням Херсон – Нововесела буде можливе після проведення капітального ремонту колії на дільниці Сірогози – Нововесела. У разі відновлення руху приміського поїзда №6772/6771 сполученням Херсон – Нововесела інформація буде розміщена на офіційному сайті регіональної філії «Одеська залізниця» http://odz.gov.ua/suburban/.


17.12.2019 Зелена Інна Володимирівна

Добрий день. Будь ласка, скажіть коли відкриється продаж квітків на потяг 242 ш на 7 січня 2020р.?

Відповідь: Шановна Інно Володимирівно ! Повідомляємо, що на підставі ухвали Товариства зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» вилучені виробничі підрозділи пасажирського господарства та включені до філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», у зв'язку з чим розгляд Вашого питання не входить до компетенції регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця». Таким чином, з питань пасажирських перевезень і сервісу (у тому числі придбання квитків) необхідно звернутись на офіційний сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/.


14.12.2019 Сергей

Здравствуйте! Хочу пожаловаться на станцию Выгода. Дело в том, что последнее время регулярно стоит товарняк, который перекрывает минимум один пешеходный переход через пути. При этом, часто получается так, что он перекрывает ОБА пешеходных перехода (как сегодня, например), людям приходится ходить по рельсам, если не перелезать через сцепку. Прошу, примите меры, это невыносимо! Мы все встаём утром, идём на электричку чтоб добраться до работы, и вместо того чтоб нормально приходить на перрон и ждать электричку (которая, к слову, регулярно опаздывает) приходится искать способ как обойти поезд. Но вот незадача: влево смотришь - непонятно, где начинается, вправо смотришь - заканчивается далеко за вторым пешеходным переходом. Получается, если строго соблюдать правила, то не то что с половины села люди не могут на электричку сесть, люди просто не могут попасть во вторую половину села.

Відповідь: Шановний Сергію ! Ваше звернення на віртуальну приймальню директора регіональної філії «Одеська залізниця» уважно розглянуто службою перевезень регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця». Повідомляємо, що відповідно до нормативних документів, які регламентують експлуатаційну роботу станції Вигода, при зупинці вантажного поїзда технологічні розриви для проходу громадян не здійснюються. Звертаємо Вашу увагу, що наявні пішохідні переходи зазначені у Вашому зверненні є виключно службовими та призначенні для працівників станції. Для безпечного переходу залізничних колій, пропонуємо користуватись регульованим переїздом 1472 км, який знаходиться на відстані 950 м від пасажирської будівлі вокзалу станції Вигода. Інформуємо, що залізничні колії є зоною підвищеної небезпеки. Тому, просимо Вас дотримуватись діючих «Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України» та бути уважними під час знаходження на залізничних коліях.

Переглянути ще