Віртуальна приймальня

У зв’язку зі створенням філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» питання отримання оперативної відповіді з ПРОДАЖУ ТА РЕЗЕРВУВАННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ (КВИТКІВ) ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ та щодо роботи систем необхідно звертатися в службу підтримки за телефоном: +380(44) 591-1988 або на адресу електронної пошти: booking@uz.gov.ua

З інших питань пасажирських перевезень і сервісу рекомендуємо звертатися на Веб-сайт ПАТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/.

Звернення до посадових осіб регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення, відповідно до ст.1 та ст.5 Закону України «Про звернення громадян», Ви маєте можливість викласти перейшовши за посиланням:



Розміщена Вами інформація буде розглянута фахівцями і відповідь відправлена на вказану заявником електронну адресу у терміни, які передбачені чинним законодавством.

З порядком особистого прийому громадян керівництвом регіональної філії "Одеська залізниця" та доступу до публічної інформації, Ви маєте можливість ознайомитися у розділі «Інформація».


17.09.2017 Непота Георгій Радіонович

День добрий! Вкажіть, будь-ласка, куди й до кого я можу звернутись за підтвердженням стажу роботи на Одеській залізниці за період з 1956 по 1958 рр ? В цей час я працював ремонтним робочим залізничої колії Звенигородського дестанції путі станції Богачево. Дякую

Відповідь: Повідомляємо, що для вирішення питання отримання довідки про стаж роботи на Одеській залізниці за період з 1956 по 1958 роки Вам необхідно звернутись до об’єднаного архіву Шевченківської дирекції залізничних перевезень регіональної філії «Одеська залізниця» за адресою: вул.Північновокзальна, 6, м.Сміла, Черкаська обл., 20705, конт.тел. (04733) 5-31-29.


17.09.2017 Сейран

Доброго дня! Підскажіть будь ласка? Я писав ще в жовтні 2016 році на матеріальну допомогу, так як працюю у вас. Але вже минув рік , а відповіді так і не отримав. Підскажіть можліво потрібно ще раз написати прохання чи можливо допомогу не всім можуть надавати. Лише може обраним?

Відповідь: Повідомляємо, що Колективним договором між адміністрацією та дорожнім комітетом профспілки Одеської залізниці передбачено надання матеріальної допомоги разового характеру працівникам та пенсіонерам у межах фінансових можливостей. Крім того надання матеріальної допомоги на медичні та інші цілі працівникам, пенсіонерам ПАТ «Укрзалізниця» та членам їхніх сімей передбачено порядком, затвердженим наказом ПАТ «Укрзалізниця» від 17.03.2016 № 186 (далі – Порядок). Перш за все даний порядок спрямований на забезпечення соціального захисту та підтримки працівників і пенсіонерів ПАТ «Укрзалізниця» у складних життєвих ситуаціях, що можуть бути спричинені проведенням дороговартісного лікування тяжкої хвороби, усунення наслідків обставин непереборної сили. Рішення щодо надання матеріальної допомоги в інших випадках комісія філії приймає за умови подання заявником документів, що підтверджують та обґрунтовують необхідність отримання допомоги. Комісією філії при розгляді звернень залізничників, зважаючи на обставини виникнення скрутного становища, приймається відповідне рішення з урахуванням витрат згідно з фінансовим планом. На час, коли розглядались заяви, що надійшли, як і Ваша, наприкінці 2016 року, кошти, передбачені фінансовим планом, було використано у повному обсязі. Тому надати Вам матеріальну допомогу на жаль, не вбачалось за можливе. Зважаючи на викладене, у Вас є можливість звернутись до відділу кадрів виробничого підрозділу «Знам’янська дистанція колії» стосовно надання матеріальної допомоги протягом 2017 року з особистою заявою на ім’я директора філії з обґрунтуванням причини виникнення скрутного становища. Дорожньою комісією буде розглянуте Ваше звернення та прийняте рішення з урахування фінансових можливостей.


04.09.2017 Астахов Иван Матвеевич

Підкажіть, будь ласка, чи проводяться екскурсії по Гайворонської вузькоколійці? І де можна отримати інформацію про можливості організації таких екскурсій, вартості та часу проведення? Дякую!

Відповідь: Повідомляємо, що для проведення екскурсії по вузькоколійній дільниці Вам слід звернутися із відповідним зверненням на ім’я директора регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Єрьоміна В.В. за адресою: вул.Пантелеймонівська,19 м.Одеса, 65019 із зазначенням дати проведення екскурсії. Вартість екскурсії буде відома після проведення усіх розрахунків за експлуатацію, технічне обслуговування та екіпірування вагону і локомотива.


01.09.2017 Аліна

Доброго дня! Куди звернутися і як повернути забуту річ у вагоні потягу ?

Відповідь: Повідомляємо Вам, що згідно вимог п. 17.3 «Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України», затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.12.2006 № 1196 зі змінами та доповненнями (далі – Правила) – речі, залишені у поїздах на шляху прямування, передаються начальником поїзда разом з актом під розписку начальнику станції кінцевого пункту прямування цього поїзда (бюро знахідок та забутих речей). Крім того, згідно з вимогами п. 17.5 «Правил…» – якщо пасажир вийде з вагона на шляху прямування поїзда і сам виявить, що ним у вагоні забуті речі, то він повинен звернутися до начальника станції (вокзалу), де він вийшов. Начальник станції (вокзалу) за письмовою заявою пасажира негайно подає службову телеграму начальнику поїзда або начальнику станції на шляху прямування поїзда, де є можливість зняти речі черговим по вокзалу. У телеграмі вказуються номер вагона і місце, які займав пасажир, опис забутих речей і вимога про перевезення їх до станції, зазначеної власником, чи інша вимога.


28.08.2017 Корчик К.М.

Локомотивній бригаді електропоїзду № 6350 висловлюємо подяку за чуйну увагу до пасажирів. 16.08.2017 я зі своєю сім'єю (малі діти) їхала в електричка зі станції Білгород-Дністровський о 18:35 до міста Одеси, а з Одеси до Дніпра о 21:56. За розрахунком ми встигали, але раптом оголосили що електричка затримується на 25 хвилин, тобто могли не встигнути. Я підійшла до екіпажу пояснила ситуацію і вони не відмахнулися, зв'язалися з диспетчером і ми встигли вчасно. Навіть сумки нам допомогли винести. Дякуємо хлопцям!

Відповідь: Філія висловлює свою подяку за не байдуже ставлення до якості роботи приміського залізничного транспорту та працівників залізниці. Повідомляємо, що машиністу електропоїзда Мординському А.П. і помічнику машиніста Чебану П.І. за якісний рівень обслуговування пасажирів оголошено подяку та збільшений розмір премії на 10 % за серпень 2017 року.

Переглянути ще