Віртуальна приймальня

У зв’язку зі створенням філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» питання отримання оперативної відповіді з ПРОДАЖУ ТА РЕЗЕРВУВАННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ (КВИТКІВ) ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ та щодо роботи систем необхідно звертатися в службу підтримки за телефоном: +380(44) 591-1988 або на адресу електронної пошти: booking@uz.gov.ua

З інших питань пасажирських перевезень і сервісу рекомендуємо звертатися на Веб-сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/.


УВАГА !

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції тимчасово особистий прийом громадян директором регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» та прийом звернень від громадян через Відділ контролю за виконанням доручень та роботи зі зверненнями громадян припинено..

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” у Вас є можливість подати звернення не тільки особисто під час прийому, а й шляхом надсилання електронного звернення за допомогою мережі Інтернет.

Просимо використовувати вказані способи подання звернення.

Письмова адреса: вул. Пантелеймонівська, 19, м. Одеса, 65012, Україна

Подати електронне звернення до посадових осіб регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Ви маєте можливість перейшовши за посиланням:



У зв’язку з вилученням зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» служб пасажирських перевезень, будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд, медичної служби та їх виробничих підрозділів рекомендуємо звернення громадян, які належать до їх компетенції, направляти на офіційний сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням http://www.uz.gov.ua/.

Відповідно до Указу Президента України №133/2017 використання електронних скриньок Mail.ru, Yandex заборонено.

З порядком особистого прийому громадян керівництвом регіональної філії "Одеська залізниця" та доступу до публічної інформації, Ви маєте можливість ознайомитися у розділі «Інформація».


20.09.2020 Куришева Олена

Хочу висловити вдячність зміні провідників електропотягу Одеса Вапнярка 13.09.20 (час віправлення 17. 28) за професіоналізм та людяність при наданні першої допомоги моїй матері при втраті свідомісті (її було приведено до тями та викликано швидку на найближчій станції), а також за турботу про мою неповнолітню доньку, яка продовжила поїздку під дбайливим наглядом провідників. Міцного вам здоров'я, безпечних мандрівок та вдячних пасажирів!

Відповідь: Ваше звернення на віртуальну приймальню регіональної філії "Одеська залізниця" уважно розглянуто керівництвом служби приміських пасажирських перевезень. Інформуємо, що наказом начальника моторвагонного депо Одеса-Застава1 від 24.09.2020 провідникам пасажирських вагонів моторвагонного депо Одеса-Застава1 Авіловій Н.В., Байдуковій Л.І., Топор Д.С., Лінько О.І., які 13.09.2020 обслуговували приміський електропоїзд №6258 сполученням Одеса-Вапнярка, оголошено подяку.


09.09.2020 Максюта Олександр Олександрович

Доброго дня! Я працівник вагонного депо міста Помічна ВЧДР-4. Маю намір і велике бажання перевестися в ПЧ-12 на посаду "ремонтник штучних споруд" в зв'язку з незадовільною заробітною платою! В ПЧ-12 всі заяви мені підписали, але начальник вагонного депо мені відмовив у переведенні! Як далі мені діяти?

Відповідь: Ваше звернення на віртуальну приймальну регіональної філії «Одеська залізниця» АТ "Укрзалізниця" уважно розглянуто службою кадрової та соціальної політики. Для вирішення питання Вашого звільнення Вам необхідно особисто звернутися до відділу кадрів виробничого підрозділу «Ремонтне вагонне депо Помічна» та написати заяву на звільнення у порядку переведення до виробничого підрозділу «Помічнянська дистанція колії».


09.09.2020 Горбуліна Світлана

Доброго дня. Запитання стосовно відновлення руху потягу 148 Одеса-Київ. З якої дати можливо відновлення руху?

Відповідь: Повідомляємо, що зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» вилучені виробничі підрозділи пасажирського господарства та включені до філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», у зв’язку з чим розгляд Вашого питання не входить до компетенції регіональної філії «Одеська залізниця». На офіційному сайті АТ «Укрзалізниця» у розділі «Поставити питання» Ви маєте можливість поставити питання щодо відновлення курсування пасажирського поїзда №148 Одеса-Київ. Звертаємо Вашу увагу, що з діючим розкладом руху пасажирських поїздів Ви маєте можливість ознайомитись на офіційному сайті філії АТ «Укрзалізниця» uz.gov.ua або на сайті філії за посиланням: http://odz.gov.ua/suburban/.


03.09.2020 Ткаченко Гюльнара Алиевна

Уважаемое руководство Одесской железной дороги , прошу обратить ваше внимание на станцию Дзинилор , воду туда доставляют цистернами из Измаила . Цистерну забрали месяц назад и с тех пор воды нет. В Дзинилоре нет продуктового магазина , поэтому даже так они купить воду не могут. Там проживают в основном пенсионеры , пожилые и больные люди и их жизнь полностью зависит от функционирования станции , которой они отдали свои лучшие годы. Пожалуйста , обратите внимание на поставку воды в этот населенный пункт. Спасибо.

Відповідь: Шановна Гюльнара Аліївно ! Ваше звернення на Віртуальну приймальню директора регіональної філії «Одеська залізниця» уважно розглянуто ВП «Одеська об’єднана дирекція залізничних перевезень» регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця». Повідомляємо, що 13.09.2020 року цистерну з водою для потреб станції доставлено на станцію Дзинілор. У подальшому, з метою своєчасного забезпечення жителів та населення станції водою, просимо Вас завчасно звертатися із заявкою на постачання води до начальника станції Дзинілор.


14.08.2020 Деркунська Валентина Павлівна

Почему после восстановления движения поезда # 318/317 Одесса-Запорожье исчезли прицепные вагоны до Днепра и обратно, которые были до карантина?. Из г.Николаев это был единственный прямой поезд до Днепра.

Відповідь: Повідомляємо, що на підставі ухвали Товариства зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» вилучені виробничі підрозділи пасажирського господарства та включені до філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», у зв'язку з чим розгляд Вашого питання не входить до компетенції регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця». Таким чином, з питань пасажирських перевезень і сервісу необхідно звернутись на офіційний сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/.

Переглянути ще