Віртуальна приймальня

У зв’язку зі створенням філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» питання отримання оперативної відповіді з ПРОДАЖУ ТА РЕЗЕРВУВАННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ (КВИТКІВ) ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ щодо роботи систем необхідно звертатися в службу підтримки за телефоном: 0-800-50-3111 або на адресу електронної пошти: booking@uz.gov.ua


УВАГА !

Особистий прийом директором регіональної філії проводиться кожен третій понеділок місяця з 11:00 год до 12:00 год.

Для попереднього запису на особистий прийом необхідно звертатися (не пізніше 10 днів до дня прийому) у відділ контролю за виконанням доручень та роботи зі зверненнями громадян адміністративно-господарської служби регіональної філії за тел.: (048) 727 44 09, 727 44 40.


Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” у Вас є можливість подати звернення не тільки особисто під час прийому, а й шляхом надсилання електронного звернення за допомогою мережі Інтернет.

Просимо використовувати вказані способи подання звернення.

Подати електронне звернення до посадових осіб регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Ви маєте можливість перейшовши за посиланням:



У зв’язку з вилученням зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» служб пасажирських перевезень, будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд, медичної служби та їх виробничих підрозділів рекомендуємо звернення громадян, які належать до їх компетенції, направляти на офіційний сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням http://www.uz.gov.ua/.

Відповідно до Указу Президента України №133/2017 використання електронних скриньок Mail.ru, Yandex заборонено.

З порядком особистого прийому громадян керівництвом регіональної філії "Одеська залізниця" та доступу до публічної інформації, Ви маєте можливість ознайомитися у розділі «Інформація».


23.02.2024 Шпаковський Микола петрович

Керівництву регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» старости та жителів Полішпаківського старостинського округу: с.Полішпакове, с.Козакове с.Наливайкове та с.Залізничне Новоборисівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області Тел. 0666558388 Колективне звернення Просимо Вас при формуванні графіку руху приміських потягів, запланувати зупинку приміського потягу №7021 «Подільськ – О

Відповідь: Ваше звернення на віртуальну приймальню регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» розглянуто керівництвом служби приміських пасажирських перевезень. Повідомляємо, що приміський поїзд №7022/7021 сполученням Одеса-Подільськ-Одеса є прискореним, тому призначення зупинки по з.п.Димитрове неможливо. Згідно діючого графіка руху, на даному напрямку, передбачені зупинки приміських поїздів №№ 6252/6251, 6254/6253, 6256/6255, 6258/6257 сполученням Одеса-Вапнярка-Одеса та № 6271/6272 сполученням Одеса-Балта-Одеса.


26.12.2023 Володя Цимбала

Звертаюся щодо питання пересадок по ст.Рудниця. Насамперед,через відміну регіональної електрички Вінниця-Одеса-Вінниця стали неможливими пересадки, тому прохання переглянути графік інших потягів,щоб пасажири мали можливість комфортних пересадок принаймні там,де це можливо,а саме: 1) №6257 Вапнярка-Одеса приб.в Рудницю о 16:39,а №6254 Одеса-Вапнярка приб. о 17:03 - натомість №6274 Рудниця-Гайворон відпр. о 16:29 - таким чином пересадка між ними є неможливою,тому прохання внести корективи; 2) зручною є пересадка з №6273 Гайворон-Рудниця (21:48) на №136/26 Одеса-Чернівці/Ясіня (22:16),щоб дістатися Львова й інших міст,але звортньо така пересадка є неможливою,бо №135/25 прибуває 04:19, а №6272 відправляється 04:02 - не вистачає біля 20 хв на пересадку,прохання її урегулювати; 3) чому не їздять електрички до Білгорода-Дн.,адже залізничний міст відновили?

Відповідь: Ваше звернення на віртуальну приймальню регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі - регіональна філія), розглянуто керівництвом служби приміських пасажирських перевезень. Повідомляємо, що пересадка по станції Рудниця з приміських поїздів №6257 Вапнярка - Одеса та №6254 Одеса – Вапнярка на приміський поїзд №6274 Рудниця – Гайворон неможлива тому, що графік руху приміських поїздів є оптимальним та не може враховувати побажання кожного окремого пасажира. Він розробляється відповідно затвердженого перегінного часу руху поїздів, з урахуванням пасажиропотоку, підвозу/вивозу працівників робочих змін до/з вузлових станцій, режиму роботи локомотивних бригад та інших технологічних можливостей. Для вирішення питання пересадки на поїзд 136/26 пропонуємо Вам звернутись до філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» (ПК) за адресою: 01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 21-а. У зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України, технічні обставини не дозволяють подовжити маршрут до станції Білгород-Дністровський через те, що міст через Дністровський лиман з 28.04.2022 не придатний до експлуатації, тому всі приміські поїзда курсують тільки до станції Каролiна-Бугаз.


20.12.2023 Шарафаненко Олена Анатоліївна

Доброго дня! До вас звертається староста с.Переможне, біля якого знаходиться ЖД зупинка Одеса-Учнівська. Повідомляю, що на ЖД зупинкі Одеса-Учнівська у напрямку Колосівки не працює освітлення платформи. При наближенні приміського поїзду не вмикаються ліхтарі, у двох напрямах. Темно вже тривалий час, Також прохання встановити додатковий ліхтар біля зупинки, Мешканці ідуть просто у темряву. Дуже прошу якнайшвидше провести ремонтні роботи по відновленню освітлення платфоми, Це буде для нас гарним подарунком до різдвяних свят. Дякую за увагу та розуміння!

Відповідь: Ваше звернення на віртуальну приймальню регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» розглянуто керівництвом служби експлуатації будівель і споруд. Повідомляємо, що освітлення на платформі по зупиночному пункту Учнівська виконано.


04.09.2023 Калініченко Сергій Миколайович

03.09.2023 року приблизно о 22:50 год. під час висадки по ст. Одеса-головна в вагоні 10 приміського електропотягу 6257 сполученням "Вапнярка-Одеса" був забутий рюкзак синього кольору з особистими речами. Проїзний квиток був виданий провідником на прізвище Авілов. Прохання повідомити щодо регламенту дій провідників у разі знаходження у вагоні забутих пасажирами речей, а також куди мені звернутися за отриманням моїх речей. Заздалегідь дуже вдячний за допомогу. З повагою, адвокат Калініченко С.М. Свідоцтво 004230 від 15.07.2020, тел. 0961812291.

Відповідь: Ваше звернення на віртуальну приймальню регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», розглянуто керівництвом служби приміських пасажирських перевезень. З пояснення провідника з’ясовано, що під час огляду вагону №10 приміського поїзда №6257 сполученням Вапнярка-Одеса забутих речей виявлено не було. Повідомляємо, що відповідно до вимог 35.1 Правил перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом України збереження ручної поклажі, що перевозиться разом з пасажиром, під час перевезення, завантаження та вивантаження у/з вагон(а) забезпечує її власник.

30.08.2023 Велика Поліна Олександрівна

В наш нелегкий час нечасто можна зустріти провідника, роботу якого можна відзначити з доброї сторони. Але, на щастя, такі працівники є. 28 серня група дітей з міста Кам'янське поверталась додому потягом 53/54 Одеса- Дніпро, вагон 2. Біля вагону нас зустрів доброзичливий охайно одягнений у залізничну форму провідник Олександр ( а для дітей просто дядя Саша) На протязі усієї подорожі в вагоні та санвузлах підтримував чистоту, регулярно прибирав сміття, допомагав пасажирам з великими валізами . Вважаємо, що такими працівниками залізниця повинна пишатися та звертаємось до керівництва філії " Пасажирська компанія" Пасажирське вагонне депо станції Одеса Головна з проханням заохотити провідника вагону 2 Галузінського Олександра Анатолійовича за сумлінне ставлення до своєї роботи. Побільше б таких професіоналів в своїй справі!

Відповідь: Відповідно до ч.3 ст.7 Закону України «Про звернення громадян» Ваше звернення на віртуальну приймальню регіональної філії "Одеська залізниця" АТ "Укрзалізниця" (далі-регіональна філія) від 30.08.2023 щодо заохочення провідника пасажирського вагона №2 поїзда №53/54 сполученням Одеса-Дніпро Галузінського О.А. направлено за належністю на розгляд в.о.директора філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Олександру ПЕРЦОВСЬКОМУ та начальнику ВП «Пасажирське вагонне депо ст.Одеса-Головна» філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Костянтину РУДАСУ. Також повідомляємо , що зі складу регіональної філії вилучені виробничі підрозділи пасажирського господарства та включені до філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», у зв’язку з чим розгляд Вашого питання не входить до компетенції регіональної філії.

Переглянути ще