Віртуальна приймальня

У зв’язку зі створенням філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» питання отримання оперативної відповіді з ПРОДАЖУ ТА РЕЗЕРВУВАННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ (КВИТКІВ) ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ та щодо роботи систем необхідно звертатися в службу підтримки за телефоном: +380(44) 591-1988 або на адресу електронної пошти: booking@uz.gov.ua

З інших питань пасажирських перевезень і сервісу рекомендуємо звертатися на Веб-сайт ПАТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/.

У зв’язку з вилученням зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» служб пасажирських перевезень, будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд, медичної служби та їх виробничих підрозділів рекомендуємо звернення громадян, які належать до їх компетенції, направляти на офіційний сайт ПАТ «Укрзалізниця» за посиланням http://www.uz.gov.ua/.

Звернення до посадових осіб регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення, відповідно до ст.1 та ст.5 Закону України «Про звернення громадян», Ви маєте можливість викласти перейшовши за посиланням:



Розміщена Вами інформація буде розглянута фахівцями і відповідь відправлена на вказану заявником електронну адресу у терміни, які передбачені чинним законодавством. Відповідно до Указу Президента України №133/2017 використання електронних скриньок Mail.ru, Yandex заборонено.

З порядком особистого прийому громадян керівництвом регіональної філії "Одеська залізниця" та доступу до публічної інформації, Ви маєте можливість ознайомитися у розділі «Інформація».


12.07.2018 Кмітевич Микола Миколайович

Доброго дня!Чому на дільниці Подільськ - Помічна нас залишили без сполучення з Одесою?!!!!!Потяг "Одеса - Харків" курсує,але відмінені зупинки на станціях Підгородна,Бандурка,з.п. Глиняна, де завжди було безліч пасажирів!!!!!!!!

Відповідь: Повідомляємо, що у зв’язку зі створенням з 01.04.2017 року філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» питання призначення, відміни та зміни періодичності курсування пасажирських поїздів, призначення та відміни зупинок пасажирським поїздам необхідно звертатися у службу підтримки за телефоном: +380(44) 591-1988 або на адресу електронної пошти: booking@uz.gov.ua З інших питань пасажирських перевезень і сервісу рекомендуємо звертатися на Веб-сайт ПАТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/.


04.07.2018 Сокілець Валентина Михайлівна

Унаслідок сходження вантажних вагонів на перегоні Іванівка – Веселий Кут були зменені маршрути поїздів, зокрема Одеса-Київ (інтерсіті). Мені потрібно дістатися до Києва зі ст. Вапнярка 05.07.2018 Чи буде курсувати цей поїзд у задану дату? Якщо ні, як організовано трансфер до іншої найближчої станції? У день аварії (03.07.2018) було втрачено квиток, так як із Вапнярки не було організовано перевезення пасажирів, як повернути гроші?

Відповідь: Повідомляємо, що з 04.07.2018 рух поїздів на перегоні Іванівка-Веселий Кут відновлено. Поїзд №762 Інтерсіті сполученням Одеса-Київ 05.07.2018 буде курсувати за наданим маршрутом відповідно графіку руху поїздів. Отримати довідку щодо наявності вільних місць можна звернувшись на Офіційний веб-сайт Укрзалізниці за посиланням http://www.uz.gov.ua. Для отримання необхідної інформації щодо повернення платежів за невикористані проїзні документи Вам необхідно в найкоротший термін звернутися до старшого касира квиткового на вокзалі станції Вапнярка (тел. 043-50-3-45-16), маючи при собі оригінали проїзних документів, паспорт та реквізити, на які мають бути поверненні кошти. Приносимо Вам свої вибачення за доставлені незручності під час користування послугами залізничного транспорту.


27.06.2018 Чумак Лариса Владимировна

Добрый день! Подскажите, пожалуйста, оказываете вы помощь на погребение пенсионеру, проработавшему у вас на ж/д с 1950г по 1985г ? Если да, то какие документы для этого надо? С уважением Чумак Л.В.

Відповідь: Інформуємо, що відповідно до діючого Порядку надання матеріальної допомоги на медичні та інші цілі працівникам, пенсіонерам ПАТ «Укрзалізниця» та членам їхніх сімей, затвердженого наказом від 17.03.2016 №186, родичі пенсіонера філії мають право звернутись до керівництва регіональної філії «Одеська залізниця» стосовно надання матеріальної допомоги на його поховання. На розгляд дорожньої комісії потрібно надати: заяву щодо надання матеріальної допомоги, копію свідоцтва про смерть пенсіонера, рахунок про витрати на ритуальні послуги, клопотання адміністрації та профкому підрозділу, де він працював. Для формування пакету документів необхідно звернутись до відділу кадрів підрозділу, де пенсіонер перебував на обліку.


26.06.2018 Деордиева М.В

Підкажіть, чи має право жінка в декреті на матеріальну допомогу на оздоровлення?

Відповідь: Інформуємо, що згідно з колективним договором матеріальна допомога на оздоровлення виплачується раз на рік при наданні працівнику чергової відпустки. Зазначаємо, що згідно з діючими керівними документами Ви маєте право звернутись до керівництва регіональної філії «Одеська залізниця» щодо надання Вам матеріальної допомоги з особистою заявою, де вказати причину виникнення скрутного становища. Дорожньою комісією буде розглянуте Ваше звернення та прийняте рішення з урахування фінансових можливостей філії. Для формування пакету документів Вам необхідно звернутись до відділу кадрів за місцем роботи.


08.06.2018 Лiсогурська Нiна Григорiвна

Добрий день. 30 рокiв тому я працювала в санэпiдемстанцiї iм. Шевченко . Будь ласка пilдкажiть де знаходиться архiв, щоб пiдтветвердити стаж.

Відповідь: Повідомляємо, що за відповідною інформацією Вам необхідно звернутись до об’єднаного архіву Шевченківської дирекції залізничних перевезень за адресою: вул. Північновокзальна, 6, м. Сміла, Черкаська обл., 20705, конт. тел. (04733) 5-33-64 (приймальня), (04733) 5-31-29 (архів).

Переглянути ще