Віртуальна приймальня

У зв’язку зі створенням філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» питання отримання оперативної відповіді з ПРОДАЖУ ТА РЕЗЕРВУВАННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ (КВИТКІВ) ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ та щодо роботи систем необхідно звертатися в службу підтримки за телефоном: +380(44) 591-1988 або на адресу електронної пошти: booking@uz.gov.ua

З інших питань пасажирських перевезень і сервісу рекомендуємо звертатися на Веб-сайт ПАТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/.

У зв’язку з вилученням зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» служб пасажирських перевезень, будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд, медичної служби та їх виробничих підрозділів рекомендуємо звернення громадян, які належать до їх компетенції, направляти на офіційний сайт ПАТ «Укрзалізниця» за посиланням http://www.uz.gov.ua/.

Звернення до посадових осіб регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення, відповідно до ст.1 та ст.5 Закону України «Про звернення громадян», Ви маєте можливість викласти перейшовши за посиланням:



Розміщена Вами інформація буде розглянута фахівцями і відповідь відправлена на вказану заявником електронну адресу у терміни, які передбачені чинним законодавством. Відповідно до Указу Президента України №133/2017 використання електронних скриньок Mail.ru, Yandex заборонено.

З порядком особистого прийому громадян керівництвом регіональної філії "Одеська залізниця" та доступу до публічної інформації, Ви маєте можливість ознайомитися у розділі «Інформація».


14.09.2018 Білуха Олексій В'ячеславович

Добридень! користуюся послугами Одеської залізниці на приміських напрямах, і впродовж цього часу при проїзді в приміських поїздах стикаюся з проблемою що в тамбурах постійно палять, що веде до неможливості знаходження там (за відсутності місця у вагоні) а також із за того що двері в тамбур періодично відкривається дим потрапляє у вагон. Провідники не яким чином не перешкоджає цьому і не роблять нікому жодних зауважень, хоча це є праванарушенієм ст. 110 КУоАП. Питання чому ніхто не контролює правила проїзду в приміських поїздах? Дякую! Гарного дня!

Відповідь: Повідомляємо, що Кодексом України про адміністративні правопорушення (ст.213, ст.222) визначений перелік посад, які мають право проводити адміністративні провадження (штраф) за паління у місцях загального користування. Провідник пасажирського вагону приміського поїзду не входить до переліку посад, які мають право проводити адміністративні провадження. Інформуємо, що локомотивними бригадами по гучномовному зв’язку здійснюються попередження пасажирів про заборону паління у вагонах приміських поїздів. Незважаючи на розміщення візуальної інформації у кожному вагоні про заборону паління, факти, викладені у Вашому зверненні, мають місце, що є наслідком низького рівня громадської свідомості пасажирів та їхньої неповаги до інших пасажирів.


10.09.2018 Игорь Сазонов Валентинович

Посмотрел вашу книгу Трудовой славы Од.жд. Возник вопрос, почему в списках награжденных знаком "Почетный железнодорожник" нет Сазонова Михаила Ивановича и Сазонова Валентина Михайловича? Это мои дед и отец. Оба работали на Одесско-Кишеневской (Одесской) железной дороге. Дед в проводницком резерве и дорпрофсоже, а отец в Дорстрое и ОКСе. Оба имели знаки "Почетный железнодорожник". С уважением. Сазонов И.В.

Відповідь: Інформуємо, що відомості про нагороди залізничників Одеської магістралі розміщуються у книзі Трудової слави за інформацією ради ветеранів війни і праці регіональної філії «Одеська залізниця» на підставі даних та копій відповідних документів, отриманих від ветеранів-залізничників або їх родичів. Для організації розміщення у книзі Трудової слави відомостей про Сазонова Михайла Івановича та Сазонова Валентина Михайловича Вам слід звернутись до голови ради ветеранів Ісенка Григорія Григоровича за адресою: м.Одеса, вул.Пантелеймонівська, 17а, або за телефонами:727-14-46, 727-33-51.


09.08.2018 Терлецкий Игорь Сергеевич

Скажите, пожалуйста, с чем связано изменение расписания пригородного поезда по маршруту Колосовка-Одесса?? Был в начале девятого на станции Одесса-Восточная раньше, потом в девять - начало десятого, с 14.08 по двадцатые числа августа - опять по старому, а потом до декабря опять люди будут вынуждены ехать на первую электричку и потом ждать полтора-два часа на посёлке Котовского (те, кому на 9 часов на работу). Это огромные неудобства для населения. И это мнение огромного количества людей, а не только моё. Пожалуйста, оставьте расписание таким, каким оно было до лета этого года. Дайте людям возможность нормально добираться до работы на посёлке Котовского!

Відповідь: Інформуємо, що у зв’язку з виконанням реконструкції колії перегону Сербка-Буялик з 14.08.2018 по 23.08.2018 змінено розклад руху приміського електропоїзда №6403 сполученням Колосівка – Одеса Головна (прибуття до кінцевої станції о 9 год. 29 хв.). Зазначаємо, що з 16.09.2018 року буде змінено розклад руху вищезазначеному електропоїзду з прибуттям до кінцевої станції о 9 год. 14 хв. ( замість 9 год. 46 хв.).


05.08.2018 Матвеенко Светлана

Доброго дня. Обращаюсь по поводу отмены с 6 августа электричек 6352/6351 и 6312 Одесса -Белгород-Днестровский и Белгород-Днестровский - Одесса. Они очень нужны и полезны. Постоянно ими ездила в течении месяца - на участке со Студенческой до ыБугаза они набиты людьми, несмотря на то что первое время мало кто знал об этой электричке. Сейчас люди привыкли, курортники и отдыхающие уезжают на ней к ночным поездам в Одессу. Есть только одно замечание - касс на платформах нет, а в электричках проводники билеты продают не постоянно - то вместе сидят, то берут ниже тарифа без выдачи билета. Пожалуйста, найдите возможность оставить эти рейсы хотя бы до сентября, и просто сделайте работу проводников более эффективной - электричка станет рентабельной. Спасибо.

Відповідь: Повідомляємо, що приміські пасажирські перевезення здійснюються в умовах гострої нестачі фінансових ресурсів та спеціалізованого рухомого складу. Проблема збитковості від зазначених перевезень набуває загострення з року в рік, так у 2017 році покриття витрат доходами склали 13,7%, за 6 місяців 2018–10,6 %. Не знижується соціальне навантаження на забезпечення транспортних потреб через відсутність державної підтримки, передбаченої ст.9 та ст.10 Закону України «Про залізничний транспорт» у питаннях виділення бюджетних коштів як на компенсацію збитків від перевезень пільгових категорій пасажирів, так і на придбання рухомого складу для перевезень пасажирів. Слід зазначити, що на теперішній час фізичний знос рухомого складу по філії у частині електропоїздів складає 70%. У таких умовах, філія власними зусиллями проводить ремонт та модернізацію рухомого складу для його підтримки у належному технічному стані. На теперішній час , у зв’язку із проведенням модернізації складу електропоїзда та відсутністю вільного рухомого складу, відновлення курсування літнього приміського поїзда №6312/6351 сполученням Одеса - Білгород - Дністровський, не уявляється можливим


23.07.2018 Ефименко Антон Петрович

Подскажите пожалуйста как приобрести билеты направление Одесса-Коломыя или Одесса-Яремча на 11.08.2018г. В первый же день продажи в течении часа были "раскуплены" практически все билеты. Возможно будут дополнительные вагоны на то или другое направление?

Відповідь: Повідомляємо, що у зв’язку зі створенням з 01.04.2017 року філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» з питання отримання оперативної відповіді щодо продажу та резервування проїзних документів (квитків) та роботи систем необхідно звертатися у службу підтримки за телефоном: +380(44) 591-1988 або на адресу електронної пошти: booking@uz.gov.ua З інших питань пасажирських перевезень і сервісу рекомендуємо звертатися на Веб-сайт ПАТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/.

Переглянути ще