Віртуальна приймальня

У зв’язку зі створенням філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» питання отримання оперативної відповіді з ПРОДАЖУ ТА РЕЗЕРВУВАННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ (КВИТКІВ) ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ та щодо роботи систем необхідно звертатися в службу підтримки за телефоном: +380(44) 591-1988 або на адресу електронної пошти: booking@uz.gov.ua

З інших питань пасажирських перевезень і сервісу рекомендуємо звертатися на Веб-сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/.

У зв’язку з вилученням зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» служб пасажирських перевезень, будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд, медичної служби та їх виробничих підрозділів рекомендуємо звернення громадян, які належать до їх компетенції, направляти на офіційний сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням http://www.uz.gov.ua/.

Звернення до посадових осіб регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення, відповідно до ст.1 та ст.5 Закону України «Про звернення громадян», Ви маєте можливість викласти перейшовши за посиланням:



Розміщена Вами інформація буде розглянута фахівцями і відповідь відправлена на вказану заявником електронну адресу у терміни, які передбачені чинним законодавством. Відповідно до Указу Президента України №133/2017 використання електронних скриньок Mail.ru, Yandex заборонено.

З порядком особистого прийому громадян керівництвом регіональної філії "Одеська залізниця" та доступу до публічної інформації, Ви маєте можливість ознайомитися у розділі «Інформація».


07.05.2019 Садовий Олександр Пантелеймонович

Добрий день.Є дуже багато бажаючих щоб в розкладі поїзда 247к (Житомир-Одеса/Одеса-Житомир) зявилась зупинка Роздільна-1. Від Подільська до Одесси потяг йде майже 3 години без зупинок. На будь якому іншому відрізку шляху цього поїзда за три години може бути до 7-8 зупинок.Заздалегіть вдячні мешканці та гості м.Роздільна Одеської обл.

Відповідь: Шановний Олександе Пантелеймоновичу! Повідомляємо, що на підставі ухвали Товариства зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» вилучені виробничі підрозділи пасажирського господарства та включені до філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», у зв'язку з чим розгляд Вашого питання не входить до компетенції регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця». З питань пасажирських перевезень і сервісу (у тому числі введення додаткових зупинок пасажирським поїздам) пропонуємо звертатись на Веб-сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/ або письмово на ім'я директора філії «Пасажирська компанія»: Міняйло Максим Борисович, адреса: 01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 21а.


03.05.2019 Надежда Николаевна

Здравствуйте. Мной через интернет были куплены билеты на 31.04.2019 из Подольска до Винницы и из Винницы в Черновцы. Поезд 798 отменили, былеты пришлось сдать и вместо них купить билеты на поезд 136. В связи с тем, что возврат билетов был не по вине пассажиров, было написано заявление. Прошёл уже месяц, со мной никто по сути заявления на связь так и не вышел, деньги за билеты не вернулись. Подскажите пожалуйста, на каком этапе рассмотрение заявления и когда вернутся мои деньги? Спасибо.

Відповідь: Шановна Надіє Миколаївно ! Повідомляємо, що розгляд Вашого питання не входить до компетенції регіональної філії «Одеська залізниця» АТ "Укрзалізниця" у зв’язку з тим, що з 01.04.2017 року створена філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». Таким чином, з питання повернення коштів за придбаний квиток Вам необхідно звернутись на офіційний сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням: booking@uz.gov.ua. З інших питань пасажирських перевезень і сервісу пропонуємо звертатись на Веб-сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/.


17.04.2019 Прибіш Павло Русланович

Прошу вжити заходів щодо забезпечення безпеки руху на ввіреному Вам залізничному переїзді, що розташований на межі населених пунктів м. Черкаси та с. Червона Прошу вжити заходів щодо забезпечення безпеки руху на ввіреному Вам залізничному переїзді, що розташований на межі населених пунктів м. Черкаси та с. Червона Слобода (Черкаський район, Черкаська область), по вулиці Чигиринська. В 30-ти метровій зоні біля залізничного переїзду, покриття дороги для автомобілів загрожує безпеці руху через переїзд, разом з тим, вибоїни, що утворились між колією і бетонними блоками переїзду, створюють аварійні ситуації. Звертаю Вашу увагу, що згаданий вище залізничний переїзд є найбільш завантаженим потоком автомобілів, тому прошу розглянути моє звернення у найкоротший термін. У разі відсутності адекватної реакції на звернення, лишаю за собою право звертатись до інших органів (в тому числі правоохоронних) для вирішення проблеми. З повагою, Павло Прибіш.

Відповідь: Шановний Павле Руслановичу! Ваше звернення на Віртуальну приймальню директора регіональної філії "Одеська залізниця" АТ «Укрзалізниця уважно розглянуте керівництвом служби колії. Повідомляємо, що залізничний переїзд, який розташований по вул. Чигиринська між населених пунктів м.Черкаси та с.Червона Слобода, не знаходиться на балансі регіональної філії "Одеська залізниця" АТ «Укрзалізниця». Даний залізничний переїзд знаходиться на балансі Черкаська філія ПрАТ Київ - Дніпровське МППЗТ, тому пропонуємо Вам звернутись безпосередньо до балансоутримувача за адресою: м. Черкаси, провулок Залізничний,16.


02.04.2019 Антон Нетський

Доброго дня. А для чого приміському електропоїзду 6509 Знам'янка – ім. Т. Шевченка зупинка 12 хвилин по станції Райгород з 22:23 до 22:35? Це для обгону пасажирським поїздом? Дякую!

Відповідь: Шановний Антоне! Ваше звернення на Віртуальну приймальню директора регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», уважно розглянуте керівництвом служби перевезень. Повідомляємо, що приміському поїзду №6509 сполученням Знам’янка-ім.Т.Шевченка по станції Райгород зупинка 12 хвилин передбачена з технічних причин, а саме: через необхідність прийому поїзда №6509 на колію №61 Фастівського парку та пропуску без зупинки поїзда №104 сполученням Жмеринка-Маріуполь по станції ім.Т.Шевченка, так як існуючий колійний розвиток станції ім.Т.Шевченка не дозволяє виконувати зазначені операції одночасно, а вимагає певного, а саме 9-ти хвилинного, інтервалу між виконанням операцій по пропуску поїздів. Діючий нормативний графік руху поїздів розроблено з ефективним використанням пропускної спроможності та з урахуванням задоволення потреб у перевезенні пасажирів при безумовному забезпеченні безпеки руху поїздів.


12.03.2019 Педченко Галина Олександрівна

Підкажіть, будь-ласка , де можна ознайомитися з діючим колективним договором Одеської залізниці.

Відповідь: Шановна Галино Олександрівно ! Ваше звернення на Віртуальну приймальню директора регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» розглянуто керівництвом служби кадрової та соціальної політики. Повідомляємо, що з Колективним договором між адміністрацією та дорожнім комітетом профспілки Одеської залізниці на 2011-2015 роки, дія якого продовжена на 2019 рік можна ознайомитися у відділі кадрів виробничого підрозділу регіональної філії «Одеська залізниця» в якому Ви працюєте або працювали та перебуваєте на обліку, як пенсіонер-залізничник.

Переглянути ще