Віртуальна приймальня

У зв’язку зі створенням філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» питання отримання оперативної відповіді з ПРОДАЖУ ТА РЕЗЕРВУВАННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ (КВИТКІВ) ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ та щодо роботи систем необхідно звертатися в службу підтримки за телефоном: +380(44) 591-1988 або на адресу електронної пошти: booking@uz.gov.ua

З інших питань пасажирських перевезень і сервісу рекомендуємо звертатися на Веб-сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/.

У зв’язку з вилученням зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» служб пасажирських перевезень, будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд, медичної служби та їх виробничих підрозділів рекомендуємо звернення громадян, які належать до їх компетенції, направляти на офіційний сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням http://www.uz.gov.ua/.

Звернення до посадових осіб регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення, відповідно до ст.1 та ст.5 Закону України «Про звернення громадян», Ви маєте можливість викласти перейшовши за посиланням:



Розміщена Вами інформація буде розглянута фахівцями і відповідь відправлена на вказану заявником електронну адресу у терміни, які передбачені чинним законодавством. Відповідно до Указу Президента України №133/2017 використання електронних скриньок Mail.ru, Yandex заборонено.

З порядком особистого прийому громадян керівництвом регіональної філії "Одеська залізниця" та доступу до публічної інформації, Ви маєте можливість ознайомитися у розділі «Інформація».


09.10.2019 Кудря В.Г.

Зупинка приміських поїздів має назву ім. Крючкова (це між ст Застава та Усатова ). Не могли б Ви надати відомості про якого саме Крючкова йдеться та які у нього заслуги перед Україною ??? Заздалегіть дякую за роз'яснення.

Відповідь: Ваше звернення на Віртуальну приймальню директора регіональної філії «Одеська залізниця» уважно розглянуто. Повідомляємо, що Крючков Олег Митрофанович зробив вагомий внесок у розбудову залізниць та розвиток транспортної галузі України. Він працював на різних посадах на залізничному транспорті, у тому числі першим заступником начальника Донецької залізниці, начальником Південної та Одеської залізниць, начальником Головного управління перевезень Укрзалізниці.


03.10.2019 Кочнева Галина Александровна

Скажите,пожалуйста, после закрытия кассы на ст.Одесса-Малая, почему нет объявлений по изменению расписания движения электричек? Сотни пассажиров по этой станции в полном смысле слова "мечутся" и не знают будет их поезд или нет.

Відповідь: Шановна Галина Олександрівно! Ваше звернення на віртуальну приймальню директора регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» уважно розглянуто керівництвом виробничого підрозділу «Одеська об’єднана дирекція залізничних перевезень» регіональної філії «Одеська залізниця». Повідомляємо, що графік руху приміських поїздів по зупиночному пункту Одеса-Мала розміщений на видному та доступному для пасажирів місці. Керівництву станції Одеса-Головна дана вказівка щодо періодичного оновлення інформації, внесення змін та доповнень до розкладу руху. Для отримання достовірної інформації щодо змін розкладу руху приміських поїздів пропонуємо звертатись до довідкової вокзалу Одеса-Головна за телефоном (048)727-42-42.


15.08.2019 Верстюк О.О

Доброго дня ....чи є потяг на 15.09.2019 сполученням Одеса-Чернівці , якщо "ні" то коли буде відомий графік ...Дякую

Відповідь: Повідомляємо, що на підставі ухвали Товариства зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» вилучені виробничі підрозділи пасажирського господарства та включені до філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», у зв'язку з чим розгляд Вашого питання не входить до компетенції регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця». З питань пасажирських перевезень і сервісу пропонуємо звернутись на Веб-сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/ або письмово на ім'я директора філії «Пасажирська компанія»: Міняйло Максим Борисович, адреса: 01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 21а.


08.07.2019 Златкін Станіслав Анатолійович

Доброго дня. Сідаючи в поїзд на транзитних станціях, пасажири позбавлені можливості визначити вірогідне місце розміщення свого вагону. Приклад 1: Нумерація "з хвоста". Місце зупинки локомотива ПРИБЛИЗНО відомо, але який вагон слідує за локомотивом, НІ! От і вираховуйте. Приклад 2: Нумерація "з голови", перші декілька вагонів відсутні. Знову треба бігати... Наполегливо прошу привести об'яви по станціях у відповідність до п.2.7 "Правил перевезення пасажирів..." саме в контексті "гарантування своєчасного і безпечного виходу пасажирів до вагона", а не прикриватись пунктом 7.4, як це робиться зараз. При нумерації "з хвоста" треба повідомити кількість вагонів; при нумерації "з голови" - з якого номера починається нумерація. Вважаю, що в 21 сторіччі це не має бути проблемою. З вдячністю, від усих хто бігає (з валізами, малими дітьми, старенькими батьками, інвалідськими колясками, хворобами і т.ін.), Станіслав Златкін.

Відповідь: Шановний Станіславе ! Ваше звернення на віртуальну приймальню директора регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» уважно розглянуте керівництвом служби перевезень. Інформуємо, що працівники станцій не володіють інформацією щодо фактичного розташування вагонів у составах пасажирських поїздів, окрім інформації початку нумерації вагонів, а саме: «з голови» чи «з хвоста». Формування составів пасажирських поїздів проводить філія «Пасажирська компанія» «АТ «Укрзалізниця». У зв'язку з цим, для вирішення питання надання більш детальної інформації стосовно фактичного розташування вагонів у пасажирських поїздах, Вам необхідно звернутись письмово до філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», 010032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 21а, або на Гарячу лінію «Якість та сервіс» 0800 503 111 (безкоштовно). Також Ви маєте можливість висвітлити свої зауваження та пропозиції по роботі пасажирського господарства на сайті АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/


07.07.2019 Олексієнко Євгеній Володимирович

Доброго дня! Хочу дізнатися про актуальність руху приміського поїзду №6317 Долинська - Миколаїв Вант., а саме коли він зупиняється на з.п. Баштанка та скільки буде коштувати проїзд до станції Миколаїв Пас.

Відповідь: Шановний Євгене Володимировичу ! Ваше звернення на Віртуальну приймальню директора регіональної філії «Одеська залізниця» розглянуто керівництвом служби приміських пасажирських перевезень. Інформуємо, що п. №6317 сполученням Долинська – Миколаїв-Вант. відправляється зі ст. Долинська о 01год. 51 хв., прибуває на з.п. Баштанка о 4 год. 20хв. відправляється о 04год. 22хв., прибуває на ст. Миколаїв Пас. о 06год. 08хв. Вартість квитка від з.п. Баштанка до ст. Миколаїв Пас. складає 18грн. 40коп.

Переглянути ще