Віртуальна приймальня

У зв’язку зі створенням філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» питання отримання оперативної відповіді з ПРОДАЖУ ТА РЕЗЕРВУВАННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ (КВИТКІВ) ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ та щодо роботи систем необхідно звертатися в службу підтримки за телефоном: +380(44) 591-1988 або на адресу електронної пошти: booking@uz.gov.ua

З інших питань пасажирських перевезень і сервісу рекомендуємо звертатися на Веб-сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/.

У зв’язку з вилученням зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» служб пасажирських перевезень, будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд, медичної служби та їх виробничих підрозділів рекомендуємо звернення громадян, які належать до їх компетенції, направляти на офіційний сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням http://www.uz.gov.ua/.

Звернення до посадових осіб регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення, відповідно до ст.1 та ст.5 Закону України «Про звернення громадян», Ви маєте можливість викласти перейшовши за посиланням:



Розміщена Вами інформація буде розглянута фахівцями і відповідь відправлена на вказану заявником електронну адресу у терміни, які передбачені чинним законодавством. Відповідно до Указу Президента України №133/2017 використання електронних скриньок Mail.ru, Yandex заборонено.

З порядком особистого прийому громадян керівництвом регіональної філії "Одеська залізниця" та доступу до публічної інформації, Ви маєте можливість ознайомитися у розділі «Інформація».


08.07.2019 Златкін Станіслав Анатолійович

Доброго дня. Сідаючи в поїзд на транзитних станціях, пасажири позбавлені можливості визначити вірогідне місце розміщення свого вагону. Приклад 1: Нумерація "з хвоста". Місце зупинки локомотива ПРИБЛИЗНО відомо, але який вагон слідує за локомотивом, НІ! От і вираховуйте. Приклад 2: Нумерація "з голови", перші декілька вагонів відсутні. Знову треба бігати... Наполегливо прошу привести об'яви по станціях у відповідність до п.2.7 "Правил перевезення пасажирів..." саме в контексті "гарантування своєчасного і безпечного виходу пасажирів до вагона", а не прикриватись пунктом 7.4, як це робиться зараз. При нумерації "з хвоста" треба повідомити кількість вагонів; при нумерації "з голови" - з якого номера починається нумерація. Вважаю, що в 21 сторіччі це не має бути проблемою. З вдячністю, від усих хто бігає (з валізами, малими дітьми, старенькими батьками, інвалідськими колясками, хворобами і т.ін.), Станіслав Златкін.

Відповідь: Шановний Станіславе ! Ваше звернення на віртуальну приймальню директора регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» уважно розглянуте керівництвом служби перевезень. Інформуємо, що працівники станцій не володіють інформацією щодо фактичного розташування вагонів у составах пасажирських поїздів, окрім інформації початку нумерації вагонів, а саме: «з голови» чи «з хвоста». Формування составів пасажирських поїздів проводить філія «Пасажирська компанія» «АТ «Укрзалізниця». У зв'язку з цим, для вирішення питання надання більш детальної інформації стосовно фактичного розташування вагонів у пасажирських поїздах, Вам необхідно звернутись письмово до філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», 010032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 21а, або на Гарячу лінію «Якість та сервіс» 0800 503 111 (безкоштовно). Також Ви маєте можливість висвітлити свої зауваження та пропозиції по роботі пасажирського господарства на сайті АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/


07.07.2019 Олексієнко Євгеній Володимирович

Доброго дня! Хочу дізнатися про актуальність руху приміського поїзду №6317 Долинська - Миколаїв Вант., а саме коли він зупиняється на з.п. Баштанка та скільки буде коштувати проїзд до станції Миколаїв Пас.

Відповідь: Шановний Євгене Володимировичу ! Ваше звернення на Віртуальну приймальню директора регіональної філії «Одеська залізниця» розглянуто керівництвом служби приміських пасажирських перевезень. Інформуємо, що п. №6317 сполученням Долинська – Миколаїв-Вант. відправляється зі ст. Долинська о 01год. 51 хв., прибуває на з.п. Баштанка о 4 год. 20хв. відправляється о 04год. 22хв., прибуває на ст. Миколаїв Пас. о 06год. 08хв. Вартість квитка від з.п. Баштанка до ст. Миколаїв Пас. складає 18грн. 40коп.


24.06.2019 Гак Мирослав Викторович

Уважаемая администрация Одесской дороги,обращаюсь к вам с просьбой и вопросом. Буквально вчера,мне пришлось проехаться в составе одесской бригады и с вашими вагонами.Поезд№26 Рахов-Одесса,следовал из Львова в Одессу.Но это это было экстримально увидеть такое.Вагоны в ужасном состоянии,можно сказать в аварийном,зарядить элементарно мобильный телефон в плацкартном вагоне просто это не допустимая роскошь по вашим условиям.Вместо розетки в вагоне,просто дыра стояла с вырванными проводами.Стекла грязные,вагоны не свежие,двери почти в туалетах не закрывались,в проходах двери гремели от старости и отжившего своего века.Даже сетка для вещей разорвана на второй полке. Это вам должно быть стыдно и просто неловко перед нами пассажирами,что вы просто не уважаете своих пассажиров.Как можно с каждым годом повышать цены на проезд,но при этом ничего не делать для своих пассажиров.Почему,ваши вагоны хорошие только на Киев,где цены космос,а в плацкартах что ездят по-вашему другой класс людей?

Відповідь: Повідомляємо, що на підставі ухвали Товариства зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» вилучені виробничі підрозділи пасажирського господарства та включені до філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», у зв'язку з чим розгляд Вашого питання не входить до компетенції регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця». З питань пасажирських перевезень і сервісу пропонуємо звернутись на Веб-сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/ або письмово на ім'я директора філії «Пасажирська компанія»: Міняйло Максим Борисович, адреса: 01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 21а. [Редагувати]


10.06.2019 Александр Сергеевич

Здравствуйте, хочу перевестись с РПЧ6 одесской жд в ТЧ5 южной жд в связи со сменой места жительства . Какие документы мне необходимо иметь. И кто именно решает вопрос перевода? заранее спасибо за информацию.

Відповідь: Шановний Олександре Сергійовичу! Ваше звернення на віртуальну приймальню директора регіональної філії «Одеська залізниця» розглянуто керівництвом служби кадрової та соціальної політики. Повідомляємо, що відповідно до діючого законодавства переведення працівника за його згодою (заявою) на інше підприємство, в установу, організацію (п.5. ст. 36 КЗпП України) може проводитися незалежно від їх відомчої підпорядкованості, за погодженням між керівниками відповідних підприємств, установ, організацій. Керівник підприємства, яке запрошує працівника для роботи в порядку переведення направляє керівнику підприємства, де працює кандидат, відповідний лист-клопотання щодо звільнення працівника за переведенням. У разі домовленості між керівниками працівник звільняється в порядку переведення за п.5 ст.36 КЗпП України.


07.05.2019 Садовий Олександр Пантелеймонович

Добрий день.Є дуже багато бажаючих щоб в розкладі поїзда 247к (Житомир-Одеса/Одеса-Житомир) зявилась зупинка Роздільна-1. Від Подільська до Одесси потяг йде майже 3 години без зупинок. На будь якому іншому відрізку шляху цього поїзда за три години може бути до 7-8 зупинок.Заздалегіть вдячні мешканці та гості м.Роздільна Одеської обл.

Відповідь: Шановний Олександе Пантелеймоновичу! Повідомляємо, що на підставі ухвали Товариства зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» вилучені виробничі підрозділи пасажирського господарства та включені до філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», у зв'язку з чим розгляд Вашого питання не входить до компетенції регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця». З питань пасажирських перевезень і сервісу (у тому числі введення додаткових зупинок пасажирським поїздам) пропонуємо звертатись на Веб-сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням: https://www.uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/ або письмово на ім'я директора філії «Пасажирська компанія»: Міняйло Максим Борисович, адреса: 01032, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 21а.

Переглянути ще