Нововведення на залізничному транспорті

III.2017р. - Інновації на залізничному транспорті

Индивидуальное тепло в автономном режиме.

Ноу-хау забайкальцев.

Старинный снаружи – «продвинутый» внутри.  

Безалкогольная «незамерзайка».

Джерело інформаціі: [Электронный ресурс] - http://www.gudok.ru/zdr/


III.2017р. - Універсальна і ефективна

Автоматизация пассажирских перевозок исключит ручной труд, вычислит «зайцев» и сэкономит средства.

Джерело інформаціі: [Электронный ресурс] - http://transportrussia.ru/item/3477-universalna-i-effektivna.html


II.2017р. - Інноваційні рішення

Внедрение информационного инкубатора инновационных идей 4И.

В учебном центре профессиональных квалификаций (УЦПК) разработали и реализовали проект «Интерактивный класс путевого хозяйства».

Теперь на вокзалах книги можно скачивать с сайта «Мобильные книги».

Джерело інформаціі: [Электронный ресурс]. - http://www.gudok.ru/newspaper/


XI.2016р. - Нововведення

Съёмные кузова снизят затраты на перевозку грузов 

Столкновение   без   повреждений 

Конструкторы создали вагон-неваляшку 

Джерело інформаціі: [Электронный ресурс]. - http://www.gudok.ru/newspaper/


IX.2016р. - Актуально

Все в порядке – телефон на подзарядке

Оценить одним кликом

Джерело інформаціі: "Железнодорожник Белоруссии" - 2016.


VI.2016р. - Інформаційний лист про передовий виробничий досвід

Система контролю за навантаженням- розвантаженням вагонів

Джерело інформаціі: ІЛ/Одеська залізниця; № 1511(М-11) - Одеса, 2016. - 2с.


IV.2016р. - Інноваційні рішення, розробки та технології на залізниці. Розробки України

Путеизмерительная тележка КВ-1П для автоматизированного контроля ширины железнодорожной колеи и взаимного превышения рельсовых нитей

Увеличение межремонтного пробега железнодорожных колесных пар за счет их динамической балансировки

Джерело інформаціі: З матеріалів періодичних видань // Техническая диагностика и неразрушающий контроль.- 2016.- № 1.- С. 49-52.


XI.2015р. - Порядок проведення професійного відбору кандидатів на посаду начальник поїзда (пасажирського)

Переглянути текст Порядку

Джерело інформаціі: Наказ Укрзалізниці №406-Ц від 07.10.2015


VII.2014р. - Інформація щодо реорганізації підприємств, установ та організацій залізничного транспорту загального користування у зв’язку з утворенням ПАТ "Українська залізниця"

ПАТ "Українська залізниця" утворюється на базі підприємств та установ залізничного транспорту загального користування в процесі їх реорганізації шляхом злиття відповідно до вимог чинного законодавства України з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування» від  23.02.2012 № 4442-VI.

В результаті реорганізації підприємства та установи залізничного транспорту припинять свою діяльність як окремі юридичні особи і продовжать діяльність у складі ПАТ "Українська залізниця".

Припинення діяльності підприємства відбуватиметься шляхом передання ним всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам – правонаступникам.

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 25 червня 2014  №200 «Про утворення публічного акціонерного товариства «Українська залізниця». Зазначеною постановою Кабінетом Міністрів України делеговано Міністерству інфраструктури право утворити комісії з реорганізації.   

У разі злиття суб'єкта господарювання усі майнові права та обов'язки переходять до суб'єкта господарювання, що утворений внаслідок злиття.

Керуючись наказами Міністерства інфраструктури від 09.07.2014 № 301 «Про заходи щодо реорганізації Укрзалізниці, підприємств та установ залізничного транспорту загального користування…», Укрзалізниці від 14.07.2014 № 389-Ц/од на залізниці утворена комісія з реорганізації залізниці (наказ від 14.07.2014 №255/Н).

16.07.2014 у відділ державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради наданий комплект необхідних документів для проведення реєстраційних дій, пов’язаних з реорганізацією залізниці. Отриманий реєстраційний номер справи від 16.07.2014 №1_556_009151_76.

Направлено в газету «Урядовий кур’єр» оголошення про реорганізацію ДП «Одеська залізниця».

Наказом про комісії  встановлено двомісячний строк на виявлення кредиторів.

Відповідно до Закону України  «Про особливості утворення…» (ст.2) оприлюднення затвердженого Кабінетом Міністрів України переліку підприємств залізничного транспорту, на базі яких утворюється Товариство, є офіційним повідомленням для кредиторів про припинення таких суб’єктів господарювання.

Інформацію можливо отримати

у відділі з реформування за телефонами: 727-12-25; 727-12-26; 727-17-68; 727-17-69.

Джерело інформаціі: Постанова КМУ, накази Міністерства інфраструктури і УЗ


IV.2014р. - Пожарные поезда нужно оборудовать факельными установками

При авариях с цистернами, в которых перевозят сжиженные углеводородные газы (пропан, бутан и др.), очень важно быстро освободить повреждённые вагоны от этого груза.

В противном случае появляется реальная угроза пожара и даже взрыва, что может нарушить нормальную работу железной дороги. Причём просто выпустить эти газы в атмосферу нельзя, так как они представляют опасность для населения.

Поэтому желательно непосредственно на месте происшествия в полевых условиях оперативно организовать откачку груза из аварийной цистерны и провести её дегазацию. Это позволит затем безопасно отправить повреждённый вагон в депо для обследования и ремонта.

Поэтому предложено в полевых условиях использовать передвижную факельную установку. Её можно устанавливать на безопасном расстоянии от цистерны, например в 100 м, и через гибкий шланг подавать на неё оставшийся в аварийном вагоне газ для сжигания.

В связи с постоянным ростом объёма перевозок сжиженных углеводородных газов необходимо оборудовать подобными установками пожарные поезда.

Кардинально решить проблему позволит создание мобильной установки для освобождения цистерн от таких грузов и дегазации аварийных вагонов на месте происшествия.

Учёными Уральского федерального университета запатентован агрегат для удаления остаточных паров сжиженных газов из железнодорожных вагонов.

Данная установка откачивает газ из цистерны и сжимает его, переводя в жидкое состояние, после чего он поступает в приёмную ёмкость.

Джерело інформаціі: Вишнивецкий И. Мобильная помощь //Гудок.– 2014.– № 6.– 21 января.– С.4.

Архів статей