Електрифікація дільниці Долинська-Миколаїв-Колосівка збільшить пропускну спроможність Миколаївського порту вдвічі – Сергій Нікулін
Реалізація проекту електрифікації однієї з ключових ділянок у напрямку портів – дільниці Долинська — Миколаїв — Колосівка дозволить збільшити пропускну спроможність Миколаївського порту вдвічі. Про це повідомив директор регіональної філії «Одеська залізниця» Сергій Нікулін під час участі у форумі MINTRANS Club Інфраструктура Півдня України в рамках своєї доповіді «Збільшення пропускної спроможності залізничної логістики в порт».
«Кошти, надані Європейським банком реконструкції та розвитку, уже зарезервовані. Наразі відбувається тендерна процедура для визначення підрядної організації. На черзі – реалізація проектів локального характеру з розвитку внутрішньопортових колій та окремо станції Миколаїв-Вантажний», – зазначив очільник філії. Він висловив сподівання, що до кінця цього року підрядника буде визначено і уже наступного – залізниця приступить до електрифікації, додавши, що ця тема наразі «є актуальною, адже профільним міністром оголошено масштабну програму щодо реалізації електрифікації залізниці».
«Вважаємо, що це основний перспективний напрямок, який буде прибутковим не лише для залізниці. Він суттєво вплине на економіку нашої держави в позивному ключі», – підкреслив Сергій Нікулін. Крім того, він зазначив, що у проекті передбачено будівництво другої паралельної колії на одноколійних відрізках, що «дозволить збільшити швидкість руху, зменшити оборот вагонів та дасть можливість підвищити переробну спроможність станції».
Під час презентації було озвучено ряд кроків щодо розвитку інфраструктури станцій та під’їзних колій припортових станцій. «Майже по всім портам необхідна переробна можливість набагато більша, ніж та, яку ми зараз маємо. І це якраз гарний привід для залучення інвестицій та розвитку вхідної інфраструктури», - наголосив Сергій Нікулін.
Очільник філії в своїй доповіді висловив низку пропозиції, планів та рішень щодо збільшення пропускної спроможності припортових станцій, реалізацію майбутніх проектів та можливості залучення інвестицій для їх реалізації.
Зокрема, мова йшла про реконструкцію Станційного парку станції «Одеса-Порт», будівництво додаткових приймально-відправних колії в парку Приймання, парку Миколаїв-Рудний та Сортувального парку станції Миколаїв-Вантажний, будівництва 4-х додаткових сортувальних колій, капітального ремонту та подовження існуючих колій станції «Жовтнева». Також для спрощення експлуатаційної роботи станції Чорноморськ-Порт планується реконструкція та укладання додаткових колій Тилового причального парку, по станції Берегова – будівництво додаткових колій в Приймально-відправному, Сортувальному парках станції та укладання додаткових головних колій на перегоні Чорноморська-Берегова, по станції Роздільна планується виконання робіт з реконструкції станції та гіркового комплексу та ін.
Довідково, 17 червня 2021 року в Одесі відбувся MINTRANS Club, присвячений інфраструктурі Півдня України. У форумі взяли участь керівники профільних міністерств, митної служби, АМПУ, «Укравтодору», «Укрзалізниці», представники бізнесу та фінансових структур.
Прес-центр регіональної філії «Одеська залізниця»