Віртуальна приймальня

У зв’язку зі створенням філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» питання отримання оперативної відповіді з ПРОДАЖУ ТА РЕЗЕРВУВАННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ (КВИТКІВ) ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ щодо роботи систем необхідно звертатися в службу підтримки за телефоном: 0-800-50-3111 або на адресу електронної пошти: booking@uz.gov.ua


УВАГА !

Особистий прийом директором регіональної філії проводиться кожен третій понеділок місяця з 11:00 год до 12:00 год.

Для попереднього запису на особистий прийом необхідно звертатися (не пізніше 10 днів до дня прийому) у відділ контролю за виконанням доручень та роботи зі зверненнями громадян адміністративно-господарської служби регіональної філії за тел.: (048) 727 44 09, 727 44 40.


Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” у Вас є можливість подати звернення не тільки особисто під час прийому, а й шляхом надсилання електронного звернення за допомогою мережі Інтернет.

Просимо використовувати вказані способи подання звернення.

Подати електронне звернення до посадових осіб регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Ви маєте можливість перейшовши за посиланням:



У зв’язку з вилученням зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» служб пасажирських перевезень, будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд, медичної служби та їх виробничих підрозділів рекомендуємо звернення громадян, які належать до їх компетенції, направляти на офіційний сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням http://www.uz.gov.ua/.

Відповідно до Указу Президента України №133/2017 використання електронних скриньок Mail.ru, Yandex заборонено.

З порядком особистого прийому громадян керівництвом регіональної філії "Одеська залізниця" та доступу до публічної інформації, Ви маєте можливість ознайомитися у розділі «Інформація».


15.04.2024 Олександр

Чи надають матеріальну допомогу при виході у відпустку 2024 році?

Відповідь: Ваше звернення на віртуальну приймальню регіональної філії «Одеська залізниця» розглянуто керівництвом служби кадрової та соціальної політики. Повідомляємо, що станом на зараз виплата матеріальної допомоги на оздоровлення на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, оголошеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 (зі змінами), призупинена.


11.04.2024 Тен Данііл Дмитрович

Потяг Кривий Ріг - Ясіння прибуває на станцію Шевченка о 16:14, а дизель на Черкаси їде о 16:10. Чому це так?

Відповідь: Ваше звернення на віртуальну приймальню регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», розглянуто керівництвом служби приміських пасажирських перевезень. Повідомляємо, що графік руху приміських поїздів є оптимальним та не може враховувати побажання кожного окремого пасажира. Він розробляється відповідно затвердженого перегінного часу руху поїздів, з урахуванням пасажиропотоку, пересадки пасажирів на поїзда інших напрямків, підвозу/вивозу працівників робочих змін до/з вузлових станцій, режиму роботи локомотивних бригад та інших технологічних можливостей. У зв’язку з вищезазначеним, на даний час відсутня можливість зміни розкладу руху приміського поїзда №6030 сполученням ім. Т.Шевченка – Черкаси. Для вирішення питання зміни розкладу руху пасажирського поїзда №193 сполученням Кривий Ріг – Ясіня пропонуємо Вам звернутись до філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» (ПК) за адресою: 01032, м. Київ, вул. Уманська, 8.


25.03.2024 Мойсеєнко Антоніна Степанівна

Доброго дня! Хочу повідомити про таку ситуацію, що склалась на залізничному вокзалі міста Подільськ (перейм. Котовськ) Одеської області. Прийшовши на вокзал з метою скористатись туалетом в залі підвищеного комфорту (пункт незламності)за власні кошти, це виявилось зробити неможливо через те що якраз у цей момент з 13:00 до 14:00 обідня перерва.Піднявшись на 2й поверх кімнати комфорту мені також було відмовлено. Причина обідня перева та туалет тільки для проживаючих і навіть за плату-відмова. Вирішивши звернутись як врегулювати дану ситуацію до чергового вокзалу це теж виявилось зробити неможливо так як та сама обідня перерва з 13до14. І до Вашого відома у касовій залі(де наразі в штатному режимі працює тільки 1 каса теж виявилось ні до кого звернутись - обідня перерва з 13 до 14.До речі, там перебували бажаючі купити квиток на потяг, які також обурювались що мають цілу годину чекати.Для мене обідня перерва на вокзалі, на цілу годину, стала новиною. Вокзал що просто вимер на цей час?

Відповідь: Ваше звернення на віртуальну приймальню регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі-регіональна філія) розглянуто та повідомляємо наступне. У зв’язку з вилученням виробничих підрозділів пасажирського та вокзального господарства, порушене Вами питання не входить до компетенції регіональної філії. Для вирішення питання по суті пропонуємо Вам звернутись до філії "Пасажирська компанія" АТ "Укрзалізниця" за адресою: 01032, м. Київ, вул. Уманська, 8 (щодо роботи квиткових кас), до філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця" за адресою: 01032, м. Київ, пл. Вокзальна, 1 (щодо послуг залу підвищеного комфорту, туалету та інше) або безпосередньо до керівництва залізничного вокзалу Подільськ.


23.02.2024 Шпаковський Микола петрович

Керівництву регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» старости та жителів Полішпаківського старостинського округу: с.Полішпакове, с.Козакове с.Наливайкове та с.Залізничне Новоборисівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області Тел. 0666558388 Колективне звернення Просимо Вас при формуванні графіку руху приміських потягів, запланувати зупинку приміського потягу №7021 «Подільськ – О

Відповідь: Ваше звернення на віртуальну приймальню регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» розглянуто керівництвом служби приміських пасажирських перевезень. Повідомляємо, що приміський поїзд №7022/7021 сполученням Одеса-Подільськ-Одеса є прискореним, тому призначення зупинки по з.п.Димитрове неможливо. Згідно діючого графіка руху, на даному напрямку, передбачені зупинки приміських поїздів №№ 6252/6251, 6254/6253, 6256/6255, 6258/6257 сполученням Одеса-Вапнярка-Одеса та № 6271/6272 сполученням Одеса-Балта-Одеса.

20.01.2024 Бажора Володимир

Доброго дня. В структуру Одеської залізниці входить станція "пост 1273км", напрямок Колосовка. Ми, і ще 300 дачників, маємо там дачні ділянки, нещодавно створили об'єднання Садовий кооператив "Відродження", в березні почнемо відновлювати свердловину та відбудовувати дорогу на дачні ділянки, поновимо шлагбаум та плануємо оновити обладнання з постачання електрики. Нам всі роки допомагало керівництво залізниці, оскільки землю ще з 90-х отримували пенсіонери залізниці. Підкажіть, до кого можна звернутися щодо перейменування нашої станції, яка названа на честь відстані від Одеси до столиці рф, наприклад на назву "Відродження", або садовий кооператив "Відродження", ця назва дуже мотивує людей на відновлення, на докладання колективних зусиль для результативної праці на благо своїх родин, що зараз дуже важливо в стані війни. Дякуємо за допомогу.

Відповідь: Ваше звернення на віртуальну приймальню регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» уважно розглянуто. Відповідно до вимог Закону України «Про географічні назви» (від 31.05.2005 № 2604-IV зі змінами) існує певний порядок перейменування назв залізничних станцій та інших об’єктів залізничного транспорту. Відповідно до ст. 5: «Перейменування географічних об’єктів здійснюється з урахуванням думки населення, яке проживає на території, де розташовані ці об’єкти, шляхом проведення консультацій з громадськістю щодо запропонованих змін», та ст. 8: «Пропозиції щодо … перейменування географічного об’єкта з необхідним обґрунтуванням, …, можуть вноситися органами державної влади, підприємствами, організаціями, громадянами України». Пропозиції щодо найменування або перейменування географічного об’єкта вносяться до відповідних органів державної влади або органів місцевого самоврядування. Висновок спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань географічних назв є обов’язковим для врахування при прийнятті рішень про перейменування відповідного географічного об’єкта». Колійний пост 1273км знаходиться в оперативному підпорядкуванні начальника залізничної станції Чорноморська виробничого підрозділу Служби роботи станцій регіональної філії «Одеська залізниця» (далі – регіональна філія) АТ «Укрзалізниця». Для вирішення питання перейменування вказаного об’єкту залізничного транспорту Вам необхідно звернутися до місцевих органів влади, за місцем розташування кооперативу, з проханням розглянути Ваші пропозиції на сесії місцевої Громади щодо перейменування з.п.1273км з обов’язковим обґрунтуванням запропонованої назви з.п., а саме згідно якої ознаки вибрано найменування (відповідно до назви населеного пункту, фізико-географічної ознаки, тощо), враховуючи пропозиції та волевиявлення мешканців громади. З прийнятим рішенням сесії та листом територіальної Громади пропонуємо Вам звернутись до регіональної філії за адресою: вул. Пантелеймонівська, 19, м. Одеса, 65012, для подальшого опрацювання та погодження цього питання відповідно до вимог Програми дерусифікації інфраструктури залізничного транспорту АТ «Укрзалізниця», затвердженої рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 28.11.2022.

Переглянути ще