Віртуальна приймальня

У зв’язку зі створенням філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» питання отримання оперативної відповіді з ПРОДАЖУ ТА РЕЗЕРВУВАННЯ ПРОЇЗНИХ ДОКУМЕНТІВ (КВИТКІВ) ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ щодо роботи систем необхідно звертатися в службу підтримки за телефоном: 0-800-50-3111 або на адресу електронної пошти: booking@uz.gov.ua


УВАГА !

Особистий прийом директором регіональної філії проводиться кожен третій понеділок місяця з 11:00 год до 12:00 год.

Для попереднього запису на особистий прийом необхідно звертатися (не пізніше 10 днів до дня прийому) у відділ контролю за виконанням доручень та роботи зі зверненнями громадян адміністративно-господарської служби регіональної філії за тел.: (048) 727 44 09, 727 44 40.


Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” у Вас є можливість подати звернення не тільки особисто під час прийому, а й шляхом надсилання електронного звернення за допомогою мережі Інтернет.

Просимо використовувати вказані способи подання звернення.

Подати електронне звернення до посадових осіб регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Ви маєте можливість перейшовши за посиланням:



У зв’язку з вилученням зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» служб пасажирських перевезень, будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд, медичної служби та їх виробничих підрозділів рекомендуємо звернення громадян, які належать до їх компетенції, направляти на офіційний сайт АТ «Укрзалізниця» за посиланням http://www.uz.gov.ua/.

Відповідно до Указу Президента України №133/2017 використання електронних скриньок Mail.ru, Yandex заборонено.

З порядком особистого прийому громадян керівництвом регіональної філії "Одеська залізниця" та доступу до публічної інформації, Ви маєте можливість ознайомитися у розділі «Інформація».


04.09.2023 Калініченко Сергій Миколайович

03.09.2023 року приблизно о 22:50 год. під час висадки по ст. Одеса-головна в вагоні 10 приміського електропотягу 6257 сполученням "Вапнярка-Одеса" був забутий рюкзак синього кольору з особистими речами. Проїзний квиток був виданий провідником на прізвище Авілов. Прохання повідомити щодо регламенту дій провідників у разі знаходження у вагоні забутих пасажирами речей, а також куди мені звернутися за отриманням моїх речей. Заздалегідь дуже вдячний за допомогу. З повагою, адвокат Калініченко С.М. Свідоцтво 004230 від 15.07.2020, тел. 0961812291.

Відповідь: Ваше звернення на віртуальну приймальню регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», розглянуто керівництвом служби приміських пасажирських перевезень. З пояснення провідника з’ясовано, що під час огляду вагону №10 приміського поїзда №6257 сполученням Вапнярка-Одеса забутих речей виявлено не було. Повідомляємо, що відповідно до вимог 35.1 Правил перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом України збереження ручної поклажі, що перевозиться разом з пасажиром, під час перевезення, завантаження та вивантаження у/з вагон(а) забезпечує її власник.


30.08.2023 Велика Поліна Олександрівна

В наш нелегкий час нечасто можна зустріти провідника, роботу якого можна відзначити з доброї сторони. Але, на щастя, такі працівники є. 28 серня група дітей з міста Кам'янське поверталась додому потягом 53/54 Одеса- Дніпро, вагон 2. Біля вагону нас зустрів доброзичливий охайно одягнений у залізничну форму провідник Олександр ( а для дітей просто дядя Саша) На протязі усієї подорожі в вагоні та санвузлах підтримував чистоту, регулярно прибирав сміття, допомагав пасажирам з великими валізами . Вважаємо, що такими працівниками залізниця повинна пишатися та звертаємось до керівництва філії " Пасажирська компанія" Пасажирське вагонне депо станції Одеса Головна з проханням заохотити провідника вагону 2 Галузінського Олександра Анатолійовича за сумлінне ставлення до своєї роботи. Побільше б таких професіоналів в своїй справі!

Відповідь: Відповідно до ч.3 ст.7 Закону України «Про звернення громадян» Ваше звернення на віртуальну приймальню регіональної філії "Одеська залізниця" АТ "Укрзалізниця" (далі-регіональна філія) від 30.08.2023 щодо заохочення провідника пасажирського вагона №2 поїзда №53/54 сполученням Одеса-Дніпро Галузінського О.А. направлено за належністю на розгляд в.о.директора філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Олександру ПЕРЦОВСЬКОМУ та начальнику ВП «Пасажирське вагонне депо ст.Одеса-Головна» філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Костянтину РУДАСУ. Також повідомляємо , що зі складу регіональної філії вилучені виробничі підрозділи пасажирського господарства та включені до філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», у зв’язку з чим розгляд Вашого питання не входить до компетенції регіональної філії.


19.08.2023 Садіванкін Андрій (АТ "Укртранснафта")

Доброго дня Прошу повідомити порядок погодження руху негабаритних ТЗ по автомобільним дорогам згідно п. 12 постанови КМУ №30 від 18.01.2001 (маршрут проходить через залізничні переїзди). На яку ед. адресу та номер телефону можна звертатись? Довжина 21,0 м Ширина 3,7 м Висота 3,95 м Загальна вага транспортного засобу з вантажем 69,0 т.

Відповідь: Ваше звернення на віртуальну приймальню регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі - регіональна філія), розглянуто керівництвом служби колії. Повідомляємо, що для погодження руху негабаритного вантажу через залізничні переїзди Вам необхідно направити на ім’я головного інженера регіональної філії погоджений Управлінням експлуатаційного утримання Департаменту автомобільних доріг маршрут проїзду з визначеними місцями перетину з залізницею. Після розгляду та погодження Вам буде надано додаткові умови про слідування через залізничні переїзди. Додаткова інформація по тел.(048) 727 45 33 (технічний відділ служби колії).


08.08.2023 Ткаченко Тетяна Миколаївна

Благаю, допоможіть знайти сина. Військовий мав квиток на потяг 054Ш вагон- 6 місце- 3 07.08.2023 з Кропивницького до Дніпро-Головна. Як дізнатися, чи був пасажир на цьому місці? До остаточного місця призначення не прибув. Допоможіть, благаю !!!!!!!

Відповідь: Ваше звернення, яке надійшло 08.08.2023 на віртуальну приймальню регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» направлено за належністю для відповідного розгляду на адресу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». Повідомляємо, що зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» вилучені виробничі підрозділи пасажирського господарства та включені до філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», у зв’язку з чим розгляд Вашого питання не входить до компетенції регіональної філії «Одеська залізниця».


03.07.2023 Гавриленко Юрій Андрійович

Добрий день! Я залізничник пенсіонер, виїхав з окупації до Одеси. Підкажіть, де я можу отримати страхування,яке мені надають щорічно, та гроші, які мені надсилали переводом? В окупації, звісно, ні разу не отримував.Дякую!

Відповідь: Ваше звернення на віртуальну приймальню регіональної філії «Одеська залізниця» розглянуто керівництвом служби кадрової та соціальної політики. Повідомляємо, що Ви працювали слюсарем з ремонту рухомого складу ВЧД-12 Каховка та звільнені з посади 06.06.2011 року. У зв’язку з вилученням виробничих підрозділів пасажирського господарства зі складу регіональної філії «Одеська залізниця» та включенням до філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», розгляд питання отримання страхування та грошових виплат, як пенсіонеру-залізничнику, не входить до компетенції регіональної філії. Для вирішення питання по суті пропонуємо Вам звернутись до філії «Пасажирська компанія» АТ Укрзалізниця» за адресою: вул. Семена Петлюри, 21-а, м.Київ, 01032 або надіслати електронне звернення за допомогою мережі Інтернет.

Переглянути ще