03.08.2018р.

Одеська магістраль отримала на 8,1 млн. грн більше нетарифних доходних надходжень завдяки ефективній роботі ДН-5

Вже два місяці у регіональній філії «Одеська залізниця» працює Дирекція залізничних перевезень з організації взаємодії портів та припортових станцій. Головною передумовою появи якої стала динаміка зростання експортних вантажів, які проходять через морські порти України. До складу дирекції увійшли наступні станції: Берегова, Одеса-Порт, Ізмаїл, Чорноморськ-Порт, Жовтнева, Прибузька, Миколаїв-Вантажний, Херсон та Херсон-Порт.

За підсумками роботи дирекції у червні-липні 2018 року станціями дирекції навантажено 24 тис. 461 та вивантажено 114 тис. 153 вагони. За попередніми даними, нетарифні доходні надходження за підсумками роботи у червні-липні 2018 року дирекції становили понад 55 млн. грн., що на 8,1 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період 2017 року.

За основними показниками нетарифних надходжень дирекція отримала більше коштів, ніж за аналогічний період минулого року, зокрема за плату:

• за користування вагонами перевізника ПАТ «Укрзалізниця»,

• за подачу/забирання вагонів на/з під’їзні колії,

• за зберігання вантажів.

За перший місяць роботи штат апарату дирекції та станцій було укомплектовано на 94%. Згідно зі штатним розписом, чисельність підрозділу разом зі штатом станцій становить 1 тис. 146 працівників, із них 49 одиниць входить до апарату дирекції. Наразі триває процес оформлення решти працівників (108 вакансій, з них – 11 по апарату дирекції).

Нагадаємо, що основними завданнями, покладеними на дирекцію є:

• вирішення проблеми диспропорції переробної спроможності морських портів і припортових станцій,

• здійснення внутрішньо-портової роботи під єдиним диспетчерським контролем,

• співпраця з портами та стивідорами по питаннях підвищення ефективності взаємодії залізничного та морського транспорту для якісного і швидкого обслуговування місць стику «залізниця – морські порти»,

• вирішення задачі по раціоналізації процесу виконання контролюючих операцій із метою скорочення часу на проходження митного огляду та оформлення документів,

• організація роботи щодо отримання додаткових доходів за рахунок надання клієнту повного комплексу транспортно-експедиційних послуг.

Для вирішення цілої низки проблем, які виникають під час співпраці із вантажовідправниками, працівники дирекції за цей час провели комісійні виїзди по обстеженню 10 під’їзних колій підприємств по 8 станціях магістралі. У зв’язку з перерозподілом вантажопотоку з імпорту на експорт, за ініціативою ДП «Морський торговельний порт «Южний» було проведено нараду з в.о. директора регіональної філії Сергієм Нікуліним за участю фахівців дирекції, по перегляду розподілення переробної спроможності під’їзної колії порту. На нараді було прийняте рішення про створення робочої групи по детальному обстеженню умов роботи навантажувально-розвантажувальних фронтів для подальшого прийняття компромісних рішень.

За перший місяць роботи розроблено та видано Технічні умови на реконструкцію парку під’їзної колії СП ТОВ "Трансбалктермінал" та ходової колії №35 по станції Чорноморськ-Порт. Ведеться робота ще над трьома проектами по станціях Чорноморськ-Порт, Одеса-Порт, Миколаїв-Вантажний. Також проводиться робота з представниками елеваторів щодо здійснення контролю з боку підприємств за своєчасним проведенням повірки придатності вагонних ваг підприємств та організації цілодобової роботи підприємств у період масового прийому та відвантаження зернових вантажів. Все це дозволило на сьогоднішній день повністю актуалізувати інформацію в автоматизованій системі паспортизації за всіма підприємствами, які працюють на станціях дирекції відповідно до діючих договорів про експлуатацію під’їзних колій. Також проінформовано вантажовласників щодо встановлення обмежень у частині погодження планів навантаження вагонів на станції понад максимальні переробні спроможності. Найближчим часом планується введення режиму погодження вантажів між стивідорними компаніями, портами й залізницею для можливості регулювання пікових навантажень і планування організації перевізного процесу з урахуванням підходу суден.

На сьогоднішній день розпочато роботу з організації та проведення аудиту пропускних спроможностей припортових станцій, що дозволить визначити розміри інвестицій, які необхідно залучити на будівництво додаткових колій або реконструкцію діючого колійного розвитку зазначених станцій.

Прес-центр регіональної філії «Одеська залізниця»

Одеська магістраль отримала на 8,1 млн. грн більше нетарифних доходних надходжень завдяки ефективній роботі ДН-5 - 0 Одеська магістраль отримала на 8,1 млн. грн більше нетарифних доходних надходжень завдяки ефективній роботі ДН-5 - 1