19.04.2017р.

В’ячеслав Єрьомін взяв участь у міжнародній конференції «Залізниці України: розвиток та інвестиції»

Без розвитку залізничної інфраструктури припортових станцій і підходів до них наявні обсяги перевезень на порти та пропускна спроможність цього напрямку є фактично граничними. Про це повідомив в.о. начальника регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» В’ячеслав Єрьомін  під час  першої міжнародної конференції «Залізниці України: розвиток та інвестиції». Крім того, існує досить велике викривлення в приватно-державних інвестиційних проектах: залізнична інфраструктура і можливості портів не відповідні. Це призводить до того, що Одеська залізниця стає каменем спотикання на шляху вантажів до чорноморських портів. Знайти компроміс для збільшення пропускної здатності залізничної інфраструктури між тими, хто страждає від цих обмежень, і тими, хто ще не дозрів до інвестицій чи не готовий тимчасово нести збитки від зупинки виробництва для розбудови потужностей, дуже складно.  Відповідаючи на питання журналістів,  В’ячеслав Єрьомін підкреслив важливість інвестування бізнесу у розвиток колійного господарства припортових станцій та залізничних підходів до них, яке прискорить просування вантажопотоків, залучить додаткові обсяги перевезень та сприятиме подальшому прискоренню темпів євроінтеграції й налагодженню тіснішої міжнародної економічної співпраці.

У ході дискусійної панелі «Ринок залізничних вантажоперевезень – як зміняться правила гри?»  учасники конференції розглянули питання оптимізації управління порожнім парком вантажних вагонів,  будівництва других колій на завантажених напрямках, розвитку припортової залізничної інфраструктури, потреб бізнесу в чітких довготривалих правилах співпраці з ПАТ «Укрзалізниця», оцінки необхідного обсягу парку вантажних вагонів. Окремо учасники конференції проаналізували умови інвестування у спеціалізований рухомий склад, вплив управління парком на загальну кількість необхідного рухомого складу, взаємодію диспетчерських служб незалежних операторів та залізниці й оцінили дефіцит магістральної та маневрової тяги.

Організатором конференції виступив інформаційний сервіс «Промислові вантажі». У конференції взяли участь близько 100 учасників, серед яких були представники залізниці, експедиторських і логістичних компаній, виробники і власники рухомого складу, а також держслужбовці.

Прес-центр регіональної філії «Одеська залізниця»

В’ячеслав Єрьомін взяв участь у міжнародній конференції  «Залізниці України: розвиток та інвестиції» - 0