За 10 місяців 2013 року Одеські залізничники відремонтували 488 км колії
За 10 місяців поточного року колійники Одеської залізниці оздоровили різними видами ремонту майже 488 км колії. Вже виконано річний план з модернізації – 67 км колії, середнього ремонту колії – виконано 180 км, капітального ремонту колії – 107,4 км колії. Комплексно-оздоровчим ремонтом відремонтовано 134 км колії. Також на нові було замінено 64 комплекти стрілочних переводів та ще 144 комплекти відремонтовано середнім ремонтом.
Масштабний обсяг робіт виконано у вересні на перегоні Сотники-Корсунь дільниці Шевченко – Миронівка. На зазначеному перегоні було розгорнуто масштабні роботи – протягом 20 днів цілодобово (враховуючи вантажонапруженість дільниці) з ланкової на безстикову було замінено 9,8 км колії, а також було проведено роботи з ремонту земляного полотна. Колійники зняли стару рейкошпальну решітку і уклали нову, виконали роботи зі зварювання рейок в пліть довжиною в перегін, глибоко очистили щебінь, а також замінили кілька стрілочних переводів. У роботах були задіяні колійні машинні станції Вапнярка, Цвітково, Усатове, Знам’янка. Також працювала техніка центру механізації колійних робіт. У залежності від технологічного процесу на дільницях у середньому працює 100-150 колійників. Під час виконання робіт працівники суворо дотримувалися правил охорони праці, адже по парній колії курсували поїзди.
За словами заступника начальника служби колії Івана Василенка модернізація перегону Корсунь – Сотники дозволить забезпечити пропускну спроможність у напрямку Миронівка – П’ятихатки та підвищити комфорт поїздки пасажирських поїздів.
*Довідково
Безстикова колія – прогресивна конструкція залізничної колії при якій відсутність стиків при добре відшліфованій поверхні головки рейки сприяє зменшенню динамічного навантаження на колісну пару, що допомагає збільшити термін експлуатації рухомого складу.
Прес-служба Одеської залізниці
