25.07.2013р.

935 пошкоджених вагонів виявлено на Одеській залізниці

За перше півріччя 2013 року на Одеській залізниці зафіксовано 935 випадків пошкоджень вантажних вагонів на суму 986 тис. грн. Вагони було пошкоджено при розвантаженні сипких матеріалів грейферним краном. Цього року кількість випадків пошкоджень збільшилась на 247 вагонів порівняно з аналогічним періодом минулого року. Такий вид розвантажувальних робіт часто використовується портовиками із порушенням державного стандарту, а саме «Загальних вимог із забезпечення збереження вагонів при виконанні навантажувально-розвантажувальних та маневрових робіт», де зазначається, що відстань між вантажозахватним механізмом і вагоном при переміщенні не повинна бути менша, ніж 0,5 метра, а остаточне розвантаження повинно проводитися вручну.

Після пошкодження грейферним ковшем поверхня кузова вагону втрачає свій ресурс, внаслідок посилення корозійних процесів.

Через пошкодження рухомого складу проводяться багаторазові відновлювальні кузовні роботи, що призводить до фінансових збитків і зменшує термін експлуатації вагонів. Для того, щоб відремонтувати один пошкоджений піввагон, залізниця витрачає від 500 грн. до 1,5 тис. грн.

Найбільше пошкоджених вагонів при навантаженні, вивантаженні та маневровій роботі залізничники виявляють у портах. Так в Одеському морському торговельному порту пошкоджено 190 вантажних вагонів на суму 270,5 тис. грн., у Іллічівському – 165 вагонів (68,2 тис. грн.) та у порту Южний – 157 вагонів (на суму 96,2 тис. грн.).

Одеська залізниця нагадує про надзвичайну важливість збереження парку вантажних вагонів, адже від цього залежить якість перевезення вантажів.

Прес-служба Одеської залізниці