03.07.2013р.

Микола Луханін: Втручання сторонніх осіб у роботу залізниці не дають нам рухатися вперед!

За перше півріччя 2013 року Одеська залізниця зазначала 713 тис. грн. збитків від 250 випадків втручання сторонніх осіб у діяльність залізничного транспорту. Найбільше потерпають від розкрадачів колійне господарство та господарство сигналізації та зв’язку. Стабільна робота цих господарств забезпечує безпеку руху пасажирських поїздів та суворе дотримання графіку руху.

Зокрема по господарству сигналізації та зв’язку було зафіксовано 84 випадки розкрадання та пошкодження приладів сигналізації, централізації та блокування (СЦБ). Матеріальні збитки становлять 133 тис. грн. Найбільш криміногенними дільницями є Чорноморська – Берегова, Слобідка – Борщі, Седнівка – Бобринець, роз’їзд 5 км – обгінний пункт 309 км (дільниці Знам’янка - Пантаївка), Зелена – Яковлівка, Біла Криниця – Дубки, Снігурівка – Новопетрівка. Окрім того, з початку поточного року на залізниці зафіксовано 11 випадків розкрадання чи пошкодження невідомими особами 12 дросель-трансформаторів (обладнання для пропуску тягового струму).

Не краща ситуація з розкраданнями верхньої будови колії. За перше півріччя у господарстві колії було здійснено 155 випадків розкрадань елементів верхньої будови колії, із нанесенням матеріального збитку у колосальних розмірах – 580 тис грн.! Збитки зросли більш ніж у 2,2 рази у порівнянні із аналогічним періодом минулого року.

Начальник Одеської залізниці Микола Луханін, підводячи підсумки стану безпеки руху поїздів і автотранспорту та стану охорони праці на залізниці за перше півріччя 2013 року, підкреслив: «Замість того, щоб вкладати кошти та сили наших працівників у модернізацію обладнання або капітальний ремонт нам доводиться поновлювати зухвало розкрадене майно залізниці! Постійні втручання сторонніх осіб у роботу залізничного транспорту не дають можливості залізниці рухатися уперед».

По завершенні селекторної наради Микола Луханін закликав керівників усіх ланок підвищити особисту відповідальність щодо забезпечення вимог безпеки руху та охорони праці на залізниці, зокрема організовувати систематичні огляди верхньої будови колії, «хворих» (нестійких) місць земляного полотна, проводити додаткові інструктажі локомотивним бригадам щодо контролю за станом колії тощо.

Прес-служба Одеської залізниці

Микола Луханін: Втручання сторонніх осіб у роботу залізниці не дають нам рухатися вперед! - 0