25.04.2012р.

Сергій Болоболін обговорив із трудовим колективом Одеської залізниці особливості реформування залізничної галузі

Сергій Болоболін обговорив із трудовим колективом Одеської залізниці особливості реформування залізничної галузі
25 квітня 2012 року в актовій залі управління Одеської залізниці відбулася зустріч першого заступника Генерального директора Укрзалізниці Сергія Болоболіна із трудовим колективом Одеської залізниці. Ну зустрічі були присутні начальник Одеської залізниці Микола Луханін, в. о. голови Дорожнього комітету профспілки Ігор Соловйов, керівники структурних підрозділів залізниці та голови територіальних профспілок.
В ході зустрічі обговорювалися особливості процесу реформування залізничного транспорту України та перспективи реформування для Одеської магістралі. «Однією з важливих задач реформування є залучення інвестицій. На сьогодні для усіх є очевидним стан наших основних фондів, рухомого складу. Наявні джерела фінансування не дозволяють нам поновлювати фонди бажаними темпами», - зазначив Сергій Болоболін.
В. о. начальника головного управління реформування та корпоративного розвитку Андрій Буковський детально роз’яснив усім присутнім необхідність та очікувані результати реформування вітчизняної залізничної галузі. В результаті реалізації усіх етапів реформування залізничного транспорту і в подальшому буде забезпечено потреби економіки держави у перевезеннях й покращуватиметься рівень послуг для пасажирів та вантажовідправників. За рахунок покращення ефективності роботи рухомого складу приблизно на 25% зростуть обсяги перевезень, а на 60% зросте продуктивність праці та рівень заробітної плати залізничників.
Для забезпечення зростаючого вантажообігу необхідна закупка понад двох тисяч локомотивів, що потребує понад 68 млрд грн інвестицій. Важливим є питання перегляду організації пасажирських перевезень у внутрішньому сполученні. Оскільки лише 11,4% від усіх сполучень забезпечують 93% пасажиропотоку. Лише 100 із 23,5 тис. сполучень забезпечують половину пасажиропотоку. Саме вони стануть пріоритетними для розвитку швидкісного руху. Це сполучення між ключовими містами держави. Для перевезень пасажирів у найбільш популярних напрямках необхідно 42 швидкісних поїзди. Для цього до 2020 року у пасажирських рухомий необхідно інвестувати 37,5 млрд грн.
Переважна більшість питань, які ставилися працівниками Одеської залізниці до першого заступника Генерального директора Укрзалізниці, була пов’язана із забезпеченням соціальних гарантій. Сергій Болоболін підкреслив, що зі створенням (внаслідок реформування) публічного акціонерного товариства залізничного транспорту соціальні гарантії залізничників будуть збережені.