25.07.2012р.

Семінар з питань ремонту буксових вузлів та колісних пар відбувся на Одеській залізниці

Семінар з питань ремонту буксових вузлів та колісних пар відбувся на Одеській залізниці

19 липня 2012 року на базі вагонного депо Херсон Одеської залізниці відбувся семінар з питань якості ремонту та технічного обслуговування буксових вузлів та колісних пар вантажних вагонів. У даному заході взяли участь начальники 11 пунктів технічного обслуговування та п’ятеро майстрів колісно-роликових цехів вагонних депо Одеської залізниці. Актуальність проведення даного семінару полягає у тому, що недотримання технології ремонту буксового вузла вагону може призвести до затримок поїздів, тому надзвичайно важливо постійно контролювати технологію ремонту буксових вузлів та своєчасно відставляти від експлуатації вагони з несправностями роликових букс, які виникають під час експлуатації вагону. Технологія ремонту буксових вузлів у вагонних депо залізниці потребує постійного контролю.

Значний внесок у виявлення несправностей буксових вузлів надають оглядачі-ремонтники вагонів, які за перше півріччя 2012 року під час технічного обслуговування поїздів вже виявили 69 несправних буксових вузлів. Працівники, які відповідально відносяться до виконання своїх службових обов’язків та пильно слідкують за станом рухомого складу заохочуються керівництвом залізниці та служби вагонного господарства. За  перше півріччя 2012 року вже заохочено 92 працівника.

Помічник начальника служби вагонного господарства з безпеки руху Сергій Кац підкреслив необхідність стовідсоткового дотримання технології ремонту буксових вузлів та колісних пар, покращення якості технічного обслуговування буксових вузлів у експлуатації та проведення обґрунтованих розслідувань відчеплень вагонів через несправності буксових вузлів: «Дотримання технології ремонту буксових вузлів та колісних пар, їх технічне обслуговування на відповідному рівні одне є сьогодні одним з основних питань забезпечення безпеки руху поїздів».

У ході семінару розглядалися методи виявлення несправностей буксових вузлів та колісних пар у експлуатації, технологія повної та проміжної ревізії буксових вузлів, проведення ультразвукової дефектоскопії колісних пар та їх ремонт в умовах вагонних депо. Було підкреслено, що під час розслідування випадків відчеплень вагонів через несправності буксових вузлів необхідно проводити не тільки демонтаж буксового вузла, а й обмір параметрів візків для визначення дійсної причини нагріву буксового вузла. Також зазначалася необхідність постійного контролю за відповідністю тавр литих деталей вагонів до власності вагону. Учасники розглянули також питання особливостей використання мастила типу «ЗУМ» у буксових вузлах. Введення цього типу мастила дозволить забезпечити надійнішу роботу буксового вузла. Наразі в колісно-роликових цехах вагонних депо встановлюється нове обладнання для обкатки буксових вузлів після монтажу з частотою обертання 220-250 об/хв., що дозволяє забезпечити притирку усіх деталей та рівномірний розподіл мастила у буксовому вузлі.

Розглянуті у ході семінару питання дозволять забезпечити дотримання технології ремонту буксових вузлів у вагонних депо залізниці та їхню надійну експлуатацію.

Прес-служба Одеської залізниці