07.03.2012р.

На базі Дорожніх механічних майстерень Одеської залізниці відкрито три виробничі лінії

На базі Дорожніх механічних майстерень Одеської залізниці відкрито три виробничі лінії
7 березня 2012 року на Одеській залізниці на базі Дорожніх механічних майстерень відбулося урочисте відкриття цеху, в якому нещодавно почали роботу лінії з виробництва металочерепиці та сайдінгових металопанелей, а також лінія продольної нарізки рулонного металу. Одеська залізниця першою серед залізниць України розпочала самостійно виготовляти металочерепицю та металопанелі для ремонтних робіт будівель структурних підрозділів залізниці. Дана продукція використовується для виконання фасадних робіт. Застосування металовиробів не тільки покращує естетичний вигляд будівлі, а й забезпечує високу теплоізоляцію.
Лінія з виробництва металочерепеці виробляє кровельне покриття з тонколистової сталі. Лінія продольної нарізки металу призначена для нарізання тонколистової рулонної сталі. Нарізаний метал використовується для виробництва сайдінгових металопанелей, двох видів профілей для монтажу гіпсокартону, водостокових систем. Лінія з виробництва сайдінгових металопанелей виробляє металеві панелі трьох видів: «корабельна дошка», «одиночна дошка» та «ялинка», відповідно до побажань замовника. Окрім цього, можна обрати й колір сайдінгових панелей.
Раніше для проведення ремонтних робіт на високому рівні залізничникам доводилося закуповувати готові металопанелі та металочерепецю, що залізниці щорічно обходилося у кілька мільйонів гривень. Нове обладнання дозволяє залізничникам самостійно в необхідному обсязі виготовити металовироби для ремонту виробничих приміщень залізниці. Усі три введені в експлуатацію лінії повністю автоматизовані і обладнані електронним пультом керування, що дозволяє мінімізувати людський фактор у виробництві даної продукції. До того ж виробництво є безвідходним, тобто залишки металу використовуються на дрібні вироби з металу, наприклад, підвіконники або металорукави.
З відкриттям цеху з’явилася можливість створення 8 додаткових робочих місць для обслуговування нового обладнання. Вартість ліній окупиться за один рік та в подальшому заощаджуватиме для залізниці значні кошти.
До кінця поточного року служба будівельно-монтажних робіт та цивільних споруд Одеської залізниці планує впровадити на базі Дорожніх механічних майстерень ще 6 виробничих ліній.