05.03.2012р.

Одеська залізниця готова до ймовірної весняної повені

Одеська залізниця готова до ймовірної весняної повені
Усі підрозділи служби колії Одеської залізниці повністю забезпечені необхідними матеріалами та готові до весняної водоборотьби. На кожній з чотирьох дирекцій залізниці працюють оперативні штаби для своєчасної підготовки інженерних споруд та оперативного реагування у разі виникнення надзвичайних ситуацій в період льодоходу і пропуску весняного паводку, повені та злив.
До періоду весняного паводку для потреб водоборотьби заготовлені інертні матеріали: 315 м3 бутового каменю та 1420 м3 щебеню, які дислокуються на станціях Усатове, Рені-Основна, Вапнярка, імені Т.Шевченка та Галаганівка. Вісім пожежних поїздів будь-якої миті готові ліквідувати наслідки ймовірної повені завдяки укомплектуванню стаціонарними та переносними мотопомпами, для відкачування поверхневих вод.
Працівники дистанцій колії повністю забезпечені необхідним інвентарем та спецодягом. Для запобігання переливу води через колію, розмиву колії та просідання земляного полотна колійники регулярно очищують від снігу кювети, насипи, мости, труби та водовідвідні споруди. В районі залізничних мостів, зокрема через річки Південний Буг, Дніпро, Інгулець та Інгул за допомогою водомірної шкали регулярно контролюють рівень підйому води у руслі. Біля опор мостів було сколото лід для попередження виникнення крижаних заторів під час весняного льодоходу.
За результатами огляду, що проводився восени, фахівці колійного господарства попередньо визначили найбільш небезпечні ділянки (особливо небезпечні місця - 82, хворі - 120, водорозмивні - 149), на яких під час руху локомотивним бригадам необхідно бути особливо пильними. Проведено технічне навчання та інструктаж локомотивних бригад. За небезпечними місцями земляного полотна ведеться цілодобове спостереження.
На сьогодні ситуація стабільна, але у разі необхідності залізниця готова до боротьби з повінню.
* Довідка
Водоборотьба - система організаційно-технічних заходів, які запобігають пошкодженню залізничної колії і штучних споруд під час проходження весняних і зливових вод та паводків.