23.01.2012р.

Пасажирообіг на Одеській залізниці виріс на 3,2% упродовж 2011 року

Пасажирообіг на Одеській залізниці виріс на 3,2% упродовж 2011 року
Згідно з оперативними даними пасажирообіг на Одеській залізниці упродовж 2011 року становив майже 6,6 млн пасажиро-кілометрів, що на 207 тис. пасажиро-кілометрів (на 3,2%) більше за минулорічні показники. Пасажирообіг відображає обсяг перевезень пасажирів залізницею і є показником ефективності використання даного виду транспорту.
Для забезпечення комфортності пасажирських перевезень за 2011 рік у пасажирському господарстві плановими видами ремонту відремонтовано 659 пасажирських вагонів. Зокрема, капітальним ремонтом із продовженням терміну служби - 5 вагонів (2 вагони на базі Дніпропетровського вагоноремонтного заводу та 3 вагони на базі вагонного депо Каховка), капітальним ремонтом у обсязі КР-2 на базі вагонного депо Каховка - 30, капітальним ремонтом у обсязі КР-1 на базі вагонного депо Каховка та пасажирського вагонного депо Одеса-Головна - 112 вагонів та деповським ремонтом на базі пасажирських вагонних депо Одеса-Головна, Миколаїв, Каховка - 512 вагонів.
Рекордну кількість вагонів відремонтували у пасажирському вагонному депо ст. Одеса-Головна - 492 вагони.
З метою продовження терміну експлуатації пасажирських вагонів протягом 2011 року проведено технічне діагностування 76 пасажирських вагонів.
Також на базі пасажирського вагонного депо ст.. Одеса-Головна провели курси підвищення кваліфікації для слюсарів та оглядачів вагонів з технічного обслуговування автогальмівного обладнання, проведено школу передового досвіду з ремонту та випробування автогальмівного обладнання на електронному стенді нового зразка.
* Довідка
КР-1 - капітальний ремонт першого обсягу, який виконується для відновлення експлуатаційних характеристик, заміни чи ремонту зношених чи пошкоджених агрегатів, вузлів та деталей.
КР-2 - капітальний ремонт другого обсягу під час якого виконується повне оздоровлення з необхідною заміною чи відновленням повного ресурсу (терміну служби) всіх агрегатів, вузлів та деталей і необхідна модернізація.