21.12.2015р.

На Миколаївщині залізничники відремонтували столітній міст

На Миколаївщині залізничники відремонтували столітній міст

  Минулого тижня фахівці Одеської залізниці завершили ремонтні роботи мосту на перегоні Кавуни – Пост 1090 км (Арбузинський район Миколаївської області). Залізничники замінили дефектні опорні частини та провели роботи з посилення вузлів опирання прогонових будов.

  Для виконання цих робіт на даній ділянці було закрито одноколійний перегін Кавуни – Пост 1090 км. Пасажирські, вантажні та приміські поїзди йшли до Одеси зміненим маршрутом через Котовськ.

  Протягом трьох діб колійники змінами по вісім годин працювали на об’єкті. Бригаду було сформовано з числа працівників колійної машинної станції Вознесенськ, а також з чотирьох дистанцій колії: Вознесенської, Миколаївської, Черкаської та Каховської. Крім цього, до роботи залучили й фахівців відбудовних поїздів Знам’янка та Помічна, а від Одеської та Олександрійської дистанцій колії було виділено дві дрезини. На об’єкт також працювали енергетики та зв’язківці із Помічної.

  Прибувши на місце, залізничники розгорнули техніку, в тому числі домкратні комплекси відбудовного поїзду. На станціях Знам’янка й Помічна були сформовані господарські поїзди у складі локомотиву, такелажного вагону та вагону для проживання. До місця робіт було доставлено вагон-лабораторію й два класних вагона для проживання робітників. Підрозділи забезпечили всім необхідним, зокрема паливо-мастильними матеріалами. На час виконання робіт було знято напругу з контактної мережі. Силами Вознесенської колійної машинної станції було організовано харчування для працівників. Для безпеки працівників місце проведення робіт облаштували захисною перильною огорожею. Піднявши домкратами прогонові будови, працівники провели заміну дефектних опорних частин. Контролював хід виконання робіт заступник начальника служби колії Ігор Корабльов.

  Завдяки чіткій організації, взаємодії між фахівцями служб та підрозділів, які взяли участь в роботі, забезпеченню необхідним обладнанням та матеріалами всі роботи були завершенні у встановлений термін.

  Додамо, що цей залізничний міст було споруджено у 1914 році. У 50-их роках минулого століття конструкцію моста було капітально відремонтовано. Проведення ремонтних робіт на цьому мосту зумовлене значним зростанням навантаження на споруду за останні роки.

 Прес-центр Одеської залізниці