17.11.2015р.

Одеська залізниця може з’єднати дві частини Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту

Одеська залізниця може з’єднати дві частини Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту

  Шляхи Одеської залізниці можуть стати частиною альтернативного маршруту контейнерного поїзда із Китаю до країн Європи: Достик – Актау-Порт – Алят (Казахстан) – Беюк – Кясик (Азербайджан) – Батумі (Грузія) – Іллічівськ-Поромна – Ізов/Ужгород/Чоп (Україна). Про це 16 листопада в Києві під час роуд-шоу з презентації можливостей Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту заявив в.о. генерального директора Укрзалізниці Олександр Завгородній.

  «Ми розробили схеми доставки вантажів територією України з урахуванням сусідніх країн, що дозволяє в стислі терміни доставляти вантажі від порту Іллічівськ до країн ЄС», – зазначив він.

  Слід зазначити, що на сьогодні Україна має можливість стати однією з ключових ланок в організації інтермодальних транспортно-логістичних напрямків доставки вантажів з Китаю до Європи та у зворотному напрямку. Організація курсування поїзда за маршрутом: країни Європи – Україна – Грузія – Азербайджан – Казахстан – Китай (через Чорне і Каспійське моря) і зворотно сприятиме участі України спільно з Республікою Казахстан в реалізації проекту «Економічний пояс Шовкового шляху» для реалізації домовленостей, досягнутих в результаті офіційного візиту Президента України до Республіки Казахстан у жовтні поточного року.

  Наразі планується, що швидкість доставки вантажу альтернативним маршрутом територією України складе близько 1 тис. км за добу. Для реалізації проекту узгоджується тарифна політика з іншими учасниками перевізного процесу.

  «Пропускна здатність залізничної мережі України дозволяє реалізувати цей проект, головне – це заповнити маршрут вантажами», – підкреслив начальник департаменту комерційного роботи Укрзалізниці Юрій Меркулов.

Прес-центр Одеської залізниці