11.11.2015р.

Одеська залізниця впроваджує інноваційну технологію зв’язку з пасажирами

Одеська залізниця впроваджує інноваційну технологію зв’язку з пасажирами

  Керівництво Одеської залізниці активно працює в напрямку технічного реформування підприємства з використанням новітніх технологій. Черговим нововведенням на магістралі стало впровадження інноваційного вітчизняного сервісу зворотного зв’язку Knocker, який дозволяє миттєво налагодити зв'язок між пасажирами та персоналом на залізниці.

  Нова послуга вже доступна на центральному вокзалі «Одеса-Головна», в Одеській дирекції залізничних перевезень, а також в пасажирських поїздах №106 Одеса – Київ та №108 Одеса – Ужгород.

  Скориставшись простою інструкцією з інформеру, кожен бажаючий через власний мобільний телефон чи інший портативний ґаджет може залишити повідомлення залізничникам. Це можна зробити чотирма способами: через sms-повідомлення, голосову або електронну пошту, а також форму зворотного зв’язку з доступом через QR-код. Далі наданий відгук оперативно опрацьовується та направляється на розгляд керівництва Одеської залізниці.

  Більш того, новий сервіс надає пасажиру можливість отримувати відповідь від адміністрації залізниці щодо опрацювання наданого повідомлення та звіт про вирішення питання.

  До речі, це не перше цьогорічне нововведення на Одеській залізниці з налагодження більш якісної комунікації між пасажирами на керівництвом магістралі. З травня на офіційному сайті підприємства працює «Віртуальна приймальна», де кожен бажаючий має можливість залишити свій відгук щодо якості обслуговування та діяльності залізниці. За цей час через даний веб-сервіс на ім’я начальника Одеської магістралі Григорія Бойка надійшло понад 300 повідомлень, що були розглянуті першочергово. Всі побажання та скарги було враховано в роботі.

Прес-центр Одеської залізниці