06.11.2015р.

Пропускну спроможність дільниці Чорноморська – Берегова Одеської залізниці збільшено до 52 пар поїздів на добу

  Пропускну спроможність дільниці Чорноморська – Берегова Одеську залізниці збільшено до 52 пар поїздів на добу – на 8 пар більше, ніж раніше. Це стало можливим завдяки реалізації третього етапу проекту державно-приватного партнерства Одеської залізниці та ТОВ «ТІС» - введення в експлуатацію другої магістральної колії довжиною 5 км перегону роз’їзд 12 – роз’їзд 18 км та будівництва двох приймально-відправних колій станції 24 км.

  З нагоди введення в експлуатацію цих інфраструктурних об’єктів на терміналі ТІС відбулися урочистості. У заході взяли участь міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський, в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Олександр Завгородній, начальник Одеської залізниці Григорій Бойко, голова ТОВ «ТІС» Олег Кутателадзе та генеральний директор терміналу «Бориваж» Сергій Фролов.

  Олександр Завгородній наголосив на важливості реалізації інфраструктурного проекту, що впливає на перевізний процес. «Відкриття другої колії на ділянці в напрямку порту – це вагома допомога в першу чергу залізничникам, щоб оперативно доставляти вагони під навантаження і здійснювати перевезення вантажів. Цей яскравий приклад державно-приватного партнерства актуальний сьогодні», - сказав очільник залізничної галузі.

  Введення в роботу другої магістральної колії дозволить вирішити питання дефіциту пропускної спроможності дільниці Чорноморська – Берегова на найближчі 2-3 роки. Адже вивантаження вантажів на усіх підприємствах у районі Малого Аджалицького лиману за останні 14 років зросло у 3,4 рази, що також у кілька разів перевищує первинну проектну потужність цих підприємств.

  Начальник Одеської залізниці Григорій Бойко подякував інвесторам ТОВ «ТІС» та ТОВ «Бориваж» за своєчасну та у повному обсязі поставку необхідних матеріалів, завдяки чому весь комплекс робіт було оперативно виконано одеськими залізничниками.

  «Прикладом нашої злагодженої співпраці ми показуємо іншим компаніям, інвесторам, що в розвиток залізничної інфраструктури вигідно вкладати кошти, а реалізація таких проектів сприяє подальшому розвитку транспортної системи для забезпечення перевезень імпортних і транзитних вантажів та є основою інвестиційного розвитку держави», - зазначив Григорій Бойко.

  Нагадаємо, що запуску в роботу другої магістральної колії довжиною 5 км перегону роз’їзд 12 – роз’їзд 18 км передували ще два етапи співпраці ТІС та Одеської залізниці: у 2011 році було введено в експлуатацію 5,5 км магістральної колії на перегоні роз’їзду 18 км – пост 24 км. У 2013 році було відкрито роз’їзд 12 км. Втілення у життя третього етапу проекту – це реальне вирішення питання магістрального підходу до акваторії порту Южний. У кінцевому підсумку весь комплекс проведених робіт дозволить залізниці перевозити додатково понад 10 млн тонн вантажів на рік.

  Керівництво Одеської залізниці спільно з портом Южний та підприємствами, які знаходяться в районі Малого Аджалицького лиману, й надалі реалізовуватимуть стратегію економічного розвитку порту Южний.

Прес-центр Одеської залізниці

Пропускну спроможність дільниці Чорноморська – Берегова Одеської залізниці збільшено до 52 пар поїздів на добу - 0