22.10.2015р.

Одеські залізничники окреслили перспективний план розвитку магістралі

  Наступного року одеські залізничники продовжать активно працювати  над підвищенням пропускної спроможності та електрифікацією дільниць. Про це йшлося на засіданні техніко-економічної ради на тему «Перспективний план розвитку Одеської залізниці та реалізація плану капітальних інвестицій у 2016 році», яке відбулося 20 жовтня 2015 року під головуванням в.о. генерального директора Укрзалізниці Олександра Завгороднього та начальника Одеської залізниці Григорія Бойка. У засіданні взяли участь головний інженер департаменту локомотивного господарства Євген Ткаченко, заступники начальника залізниці, начальники відповідних служб та представники проектних інститутів та підприємств.

  За останні роки вантажопотік у напрямку портів виріс, а відповідно зросло навантаження на колію, інтенсивність руху поїздів, проте зменшилося фінансування на виконання ремонту та модернізації колії, оновлення технічних засобів. Це негативно вливає на швидкість руху поїздів. Для забезпечення заявлених до перевезення обсягів вантажів  із встановленими швидкостями залізничники працюють над розвитком чотирьох напрямків: Миронівка – П’ятихатки, Вапнярка – Одеса, Долинська – Миколаїв та Знам’янка – Помічна – Колосівка – Одеса.

  Проект плану капітальних інвестицій на 2016 рік передбачає фінансування робіт по реконструкції колії на 46 км на напрямках Миронівка – П’ятихатки (37,8 км), Знам’янка – Одеса (8,2 км). Також передбачено капітально відремонтувати 53 км колії, середнім ремонтом оздоровити 100 км, а комплексно-оздоровчим ремонтом 100 км колії; ще  20 км рейок будуть замінені новими.

  Відповідно до розрахунків загальні обсяги перевезень у напрямку Чорноморська – Берегова (основний напрямок перевезень в адресу Одеського, Іллічівського та Южного портів, а також підприємств, що розташовані в районі Малого Аджалицького лиману) на 2016-2020 р.р. орієнтовно становитимуть понад 60 млн. тонн на рік. Залізничники планують продовжити роботи з будівництва другої колії на перегоні пост 5 – роз’їзд 12 км із залученням коштів інвестора. Також заплановано виконати роботи з будівництва додаткових колій по станціям Берегова і Чорноморська. Одним з важливих завдань залізниці є включення станції 24 км  у систему диспетчерської централізації.

  На напрямку Долинська – Миколаїв слід виконати реконструкцію 11 станцій, а також укласти 57 і переукласти 19 комплектів стрілочних переводів та укласти 11,3 км  колії. Паралельно з електрифікацією необхідно поетапно реалізувати проект будівництва других колій, що дозволить не тільки отримати паралельний хід на порти Одеського регіону, а й забезпечити зростаючі потреби в перевезеннях портів Миколаївського регіону.

  Для приведення залізничних підходів та припортових станцій у відповідність до потужностей портів одеським залізничникам необхідно посилити пропускну спроможність напрямку Знам’янка – Помічна – Колосівка – Одеса.

Прес-центр Одеської залізниці

Одеські залізничники окреслили перспективний план розвитку магістралі - 0