19.10.2015р.

Інформація про відмову залізничників відкрити міст для порятунку пасажирів «Іволги» не відповідає дійсності

Інформація про відмову залізничників відкрити міст для порятунку пасажирів «Іволги» не відповідає дійсності

  Одеська залізниця заявляє, інформація про відмову залізничників відкрити міст для порятунку пасажирів «Іволги» не відповідає дійсності.

  У сюжеті випуску новин «ТСН-Тиждень» 18 жовтня 2015 року в ефірі телеканалу «1+1» про трагедію катера «Іволга» на Одещині представник Білгород-Дністровської міжрайонної прокуратури зазначив, що залізничники відповіли відмовою на запит моряків підняти прогонову споруду мосту на перегоні Кароліно-Бугаз – Бугаз. Інформація  щодо відмови залізничників підняти міст в Затоці не є достовірною.

  У день трагедії, 17 жовтня 2015 року, залізничники спочатку отримали заявку диспетчера Білгород-Дністровського порту про екстрений підйом моста 61 км перегону Кароліно-Бугаз – Бугаз, а вже через 7 хвилин диспетчер порту повідомив про відміну заявки на підняття прогонової споруди, хоча залізничники за лічені хвилини підготувалися до екстреного підйому мосту.

  Так, інформацію про аварійну ситуацію з теплоходом «Іволга» у морі поблизу моста 61 км перегону Кароліно-Бугаз – Бугаз та необхідність в екстреному підйомі моста для проходження буксиру «Омелян Пугачов» для проведення рятувальних робіт з потерпілим судном та його пасажирами залізничники отримали від прикордонної служби о 16:08. О 16:17 було отримано заявку про екстрений підйом моста 61 км від диспетчера Білгород-Дністровського порту.

  Працівники Одеської залізниці були готові до екстреного підйому мосту: було припинено рух автотранспорту через міст, попереджено чергових по станціях Кароліно-Бугаз, Бугаз про припинення руху поїздів на перегоні, де розташований міст 61 км. Машиністи підйомної машини мосту виконали підготовчі роботи для позаграфікового підйому.

  Проте о 16:24 залізничники отримали інформацію від диспетчера Білгород-Дністровського порту про відміну заявки на підняття прогонової споруди, але оператори мосту та поїзний диспетчер залишалися у стані готовності до підйому моста, поки остаточно не було отримано інформацію про відміну замовлення. Претензій від працівників порту до Одеської залізниці немає, про що свідчить відповідний лист головного диспетчера Білгород-Дністровської філії ДП «АМПУ».

Прес-центр Одеської залізниці