14.09.2015р.

Залізничники з семи країн обговорили в Одесі питання формування конкурентоспроможних тарифних умов на перевезення вантажів у напрямку Азія – Європа-Азія

 Перспективи розвитку контейнерних перевезень у напрямку Китай – Казахстан – Азербайджан – Грузія – Україна – Європа мають потенціал збільшення обсягів перевезень, адже за 7 місяців поточного року обсяги перевезень між Україною та КНР становили 15,6 млн тонн, що на 3,9 млн. тонн або на 34% більше за аналогічний період 2014 року. У цілому ж на сьогоднішній день Китай посідає перше місце у експортних перевезеннях з України.

 Про це йшлося на нараді керівників залізниць Азербайджану, Грузії, Казахстану і України присвячену питанню формування конкурентоспроможних тарифних умов на перевезення вантажів у напрямку Азія – Європа – Азія. Захід відбувся 11 вересня 2015 року у конференц-залі Управління Одеської залізниці. У нараді взяли участь залізничники з України, Казахстану, Азербайджану, Болгарії, Грузії, Литви та Польщі.

 У вступному слові до присутніх начальник Одеської залізниці Григорій Бойко підкреслив, що зустріч проводиться для вирішення питань пов’язаних з організацією перевезень вантажів з Азії у Європу і зворотно контейнерними поїздами по транспортному коридору ТРАСЕКА і основне завдання у тому, щоб  зробити такі перевезення привабливими для всіх учасників, а саме необхідно вирішити питання тарифних складових, маршрутизації, мінімізації термінів доставки, наявності обсягів та їх постійність.  Начальник залізниці запевнив: «Залізниця має усю необхідну інфраструктуру, сучасні технології, які дозволять значно збільшити пропускну спроможність при зростанні контейнерних перевезень, адже контейнерні перевезення в Україну і через Україну залишаються перспективними, а їх використання може стати визначним фактором розвитку національної економіки, що підвищить інвестиційну привабливість цієї сфери діяльності».

 Виконувач обов'язків генерального директора Укрзалізниці Олександр Завгородній зазначив, що нинішній стан українських залізниць має достатній запас міцності і дозволяє безпечно перевозити вантажі та пасажирів. «Сьогодні у процесі реформування залізничної галузі України ми переходимо на європейські моделі управління, що дозволяють нам більш якісно формувати тарифи та організовувати перевізний процес. Усе це сприятиме розвитку транзитного потенціалу України». Він наголосив, що Україна може сприяти розвитку транспортних коридорів та зменшувати час доставки вантажів у будь-якому напрямку.

 Наразі залізничники опрацьовують технічні питання модернізації рухомого складу для контейнерних перевезень та спільно з Мінінфраструктури України введення змін у порядок роботи паромного сполучення. Як зазначив Завгородній, ці питання будуть вирішені впродовж наступних двох місяців. Крім цього, обговорили можливості вантажної бази, маршрути, технологічні умови організації перевезень та визначили «вузькі місця» та перешкоди, що можуть гальмувати організацію контейнерних поїздів.

 У ході наради керівники залізниць Азербайджану, Грузії, Казахстану та України підписали протокол, який визначає заходи по створенню конкурентоспроможних умов перевезень контейнерів у зазначеному напрямку та визначає перспективи співпраці залізничників для створення якісного інтермодального сервісу при перевезеннях у напрямку Китай – Європа.

Прес-центр Одеської залізниці

Залізничники з семи країн обговорили в Одесі питання формування конкурентоспроможних тарифних умов на перевезення вантажів у напрямку Азія – Європа-Азія - 0