07.08.2015р.

Для потреб пасажирів Одеської залізниці використовується понад 100 тис. комплектів постільної білизни

  Для зручності відпочинку пасажирів під час подорожі працівники депо постійно дбають про якість з’ємного інвентарю, зокрема постільної білизни.

  Наразі для потреб пасажирів Одеської залізниці використовується 102 тис. комплектів постільної білизни. Слід зазначити, що технологічний процес обробки білизни на базах обслуговування пасажирів у депо постійно контролюється з точки зору дотримання умов обробки (тривалість технологічних операцій обробки, кількість миючої рідини, норми витрат миючих засобів та інше). Після прання та прасування постільна білизна надходить у відділення чистої білизни, де перевіряють її чистоту та рівень вогкості.

  Також цього року передбачено закупівлю нової постільної білизни, подушок, матраців тощо для пасажирських поїздів усіх категорій.

  Нажаль, незважаючи на активну роботу залізниці з надання послуг пасажирам на належному рівні, мають місце випадки, коли деякі пасажири незадоволені якістю послуг. Одеські залізничники вважають, що гнівні висловлювання у соцмережах з обмеженою аудиторією читачів краще замінити активною співпрацею – таким чином незадоволений пасажир спрямує своє обурення безпосередньо у конструктивному руслі і допоможе фахівцям провести службове розслідування, виявити та притягти до відповідальності недобросовісних працівників. У разі неналежного обслуговування радимо нашим пасажирам  звертатись у віртуальну приймальню начальника Одеської залізниці, де слід надати найповнішу інформацію: номер поїзда, час подорожі, вагон та місце, адже коли пасажири скаржаться без вказування конкретної інформації втрачається багато часу на розслідування випадку та можливість оперативно зреагувати для запобігання негативним явищам.

  Працівники Одеської залізниці роблять усе можливе для того, щоб її пасажири були задоволені рівнем наданих їм послуг та щоб мандрівка залізницею залишила по собі тільки приємні спогади.

Прес-центр Одеської залізниці