03.07.2015р.

Керівництво залізниці провело робочу зустріч з колективом моторвагонного депо Одеса-Застава-1

  Активний діалог керівництва Одеської залізниці із трудовими колективами структурних підрозділів триває. Нещодавно відбулася зустріч начальника Одеської залізниці Григорія Бойко і голови Дорожнього комітету профспілки Анатолія Прокопенко із трудовим колективом моторвагонного депо Одеса-Застава-1. Начальник залізниці запропонував провести зустріч у форматі прямого діалогу необхідного для того, щоб вникнути у суть проблем колективу зсередини.

  Начальник моторвагонного депо Генадій Пильнєв у своєму зверненні до присутніх подякував колективу за плідну роботу у 2014 році, за підсумками якої депо посіло друге місце в галузевому змаганні серед трудових колективів залізниць України. Керівник депо відзначив, що 5 місяців поточного року для колективу депо були непростими. План по ремонту в об’ємі КР-1 залізничники виконали, як і поточний ремонт в об’ємі ТР-2 і ТР-3. Проте обмеженість обсягів матеріально-технічного забезпечення негативно відзначилася на роботі.

  Присутні озвучили ряд проблем, що потребують рішення з боку керівництва магістралі. Зокрема ремонтники занепокоєні неритмічними поставками запасних частин, незадовільним постачанням гальмівних колодок, змащувальними матеріалами, гумовокордовими муфтами, перебоями з киснем, вуглекислотою.

  Інформацію з цього питання надав начальник служби матеріально-технічного постачання Ігор Таланов. Він повідомив, що для забезпечення виробничого процесу приміських перевезень, виконання поточних, капітальних видів ремонту, підготовки моторвагонного рухомого складу до перевезень, виконанню технічного обслуговування в умовах депо у 2015 році було сформовано розрахункову потребу в матеріально-технічних ресурсах, у тому числі на закупівлю масел, запчастин, матеріалів і обладнання. Якщо проаналізувати ситуацію, то спочатку року сума виділеного фінансування становить близько 70% від розрахункової потреби. Слід відзначити, що централізовані поставки становлять 89% від плану матеріально-технічного забезпечення, а за кошти залізниці – 11% від плану.

  Для забезпечення стабільної роботи господарства приміських пасажирських перевезень залізниці службою матеріально-технічного забезпечення вже проведено певну роботу з укладання договорів на постачання запасних частин необхідних для ремонту електропоїздів. У квітні службі матеріально-технічного забезпечення було передано право на закупівлю електрощіток, оболонок гумокордових та інших позицій. На даний час договори на поставку перебувають у стадії укладання. Розуміючи, що складна ситуація з матеріально-технічним забезпеченням склалася не тільки у господарстві приміських пасажирських перевезень, але і в цілому на магістралі, будуть докладатися максимальні зусилля для оперативного забезпечення необхідними товарно-матеріальними цінностями і матеріалами.

  Підводячи підсумки відповідей на це запитання, начальник Одеської залізниці Григорій Бойко відзначив, що для виправлення ситуації необхідно кардинально змінити всю систему матеріально-технічного забезпечення на залізниці, починаючи від прискорення процесів підготовки договорів, закінчуючи припиненням практики оплати за рахунками без укладання договорів.

  Низка питань, які ставили начальнику залізниці охоплювала безліч напрямків, однак основним, що на даному етапі турбує залізничників, є процес реформування залізничного транспорту. На запитання щодо ходу реформування начальник залізниці Григорій Бойко повідомив, що припинення діяльності Укрзалізниці і 49 підприємств на базі яких створюється публічне акціонерне товариство (ПАТ) «Українська залізниця», заплановано до кінця 2015 року. Проект статуту ПАТ, розроблений з урахуванням кращої світової практики корпоративного управління, було виставлено на офіційному сайті Укрзалізниці. Згідно з наданою планом-схемою вертикаль управління буде побудовано таким чином: від Департаменту приміських пасажирських перевезень, служби приміських пасажирських перевезень (можливо дирекцій) – до структурних підрозділів, які входять до складу служб. Буде прийнято трирівневу систему управління, зміниться система фінансування, проте ні ліквідації, ні передачі поза залізницю структурних підрозділів приміських пасажирських перевезень на даний момент не планується. У ході зустрічі було надано ще ряд вичерпних відповідей на інші актуальні питання.

  На завершення робочого візиту начальник залізниці Григорій Бойко і голова Дорпрофсожу Анатолій Прокопенко оглянули територію депо, виробничі дільниці, ознайомилися з умовами роботи залізничників. Наступним структурним підрозділом Одеської магістралі куди з робочим візитом завітає начальник залізниці стане локомотивне депо Одеса-Сортувальна.

*Довідка

Основним завданням моторвагонного депо Одеса-Застава-1 є забезпечення приміських пасажирських перевезень. У депо експлуатується 26 електропоїздів (з 125 секцій) змінного струму ЭР9п, ЭР9м, ЭР9е та ЭР9т. Електропоїзди цього депо обслуговують пасажирів Одеської, Миколаївської, Кіровоградської, Черкаської та Вінницької областей. У депо здійснюють види технічного обслуговування і поточного ремонту в обсягах: ТО-2, ТО-3, ТР-1, ТР-2, ТР-3 та КР-1.

Прес-центр Одеської залізниці

Керівництво залізниці провело робочу зустріч з колективом моторвагонного депо Одеса-Застава-1 - 0