18.06.2015р.

Керівництво залізниці провело робочу зустріч з колективом пасажирського вагонного депо Одеса-Головна

  16 червня 2015 року відбулася зустріч начальника Одеської залізниці Григорія Бойко, голови Дорожнього комітету профспілки Анатолія Прокопенко та керівників провідних служб залізниці із трудовим колективом пасажирського вагонного депо Одеса-Головна. В ході зборів трудового колективу начальник залізниці висвітлив фінансово-економічний стан залізниці, показники експлуатаційної роботи, завдання поставлені перед службами тощо, а також відповів на численні актуальні питання працівників. Голова Дорожнього комітету профспілки відповів на питання соціального стану і захисту інтересів трудового колективу.

  У своєму зверненні до колективу депо начальник Одеської залізниці Григорій Бойко зазначив, що ремонтні-будівельні роботи в цехах та відділеннях, які почалися у 2014 році силами підрозділів служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд, будуть продовжені, однак керівництво залізниці, в свою чергу, розраховує на дбайливе ставлення працівників до вже відремонтованих приміщень. Також проектом плану капітальних інвестицій по пасажирському господарству на 2016 рік по вагонному депо Одеса-Головна буде передбачено придбання сучасних пральних та сушильних  машин для блоку обслуговування поїздів, проте виконання цього плану залежить від наявності необхідного фінансування та загальної економічної ситуації. Цього ж року передбачено закупівлю нової постільної білизни, подушок, матраців тощо для пасажирських поїздів усіх категорій.

  Дуже хвилюють залізничників гострі питання неритмічності поставки матеріалів і запасних частин необхідних для ремонту і експлуатації пасажирських вагонів. Обмеженість можливостей своєчасної і ритмічної поставки товарно-матеріальних цінностей пояснюється тривалою тендерною процедурою. Служба матеріально-технічного постачання залізниці на момент зустрічі виконала роботу з проведення низки тендерів і укладання договорів на поставку найнеобхідніших товарно-матеріальних цінностей. На сьогоднішній день отримані цільнокатні колеса для вагонних і пасажирських депо, хладогент для вагонів з системами кондиціювання повітря, листову сталь тощо. Звичайно для складної конструкції пасажирського вагона (де перелік необхідних товарно-матеріальних цінностей для ремонту і обслуговування нараховує близько 2  тис. одиниць) цього не достатньо.

  Поїздка кожного пасажира залізниці починається з зовнішнього вигляду провідника вагону. Красива і охайна форма працівника позитивно впливає на враження пасажира від поїздки. Саме тому найближчим часом керівництво очікує пропозицій від бригад провідників поїзду першого класу №105/106 сполученням Одеса-Київ «Чорноморець» щодо підбору варіантів тканин та загального зовнішнього вигляду форменого одягу. Найближчим часом навіть буде створено робочу групу, яка візьме участь у розробці ескізів комплектів форменого одягу для працівників поїзних бригад фірмових поїздів. В ході проведення такого ексклюзивного конкурсу комісія управління залізниці, розглянувши усі запропоновані варіанти, визначить кращий, після чого будуть визначені необхідні матеріали і порядок зняття розмірів у швацькому цеху на базі локомотивного депо Помічна.

  Надана інформація лягла в основу початку непростого, проте дуже потрібного і важливого типу соціального діалогу. За підсумками наради та обговорення інших важливих питань було прийнято рішення організувати повторну зустріч керівництва із трудовим колективом у середині липня 2015 року. Найближчим часом аналогічні зустрічі відбудуться і в інших колективах структурних підрозділів залізниці.

  На завершення робочого візиту начальник залізниці Григорій Бойко та голова Дорпрофсожу Анатолій Прокопенко оглянули територію депо, ремонтні цехи, окремо оцінили  фактичний стан зовнішньої обшивки кузовів пасажирських вагонів.

 

*Довідка

Трудовий колектив пасажирського вагонного депо Одеса-Головна нараховує 2 тис. 226 працівників (з них 1 тис. 123 провідники). Силами депо проводять капітальний (КР-1), деповський ремонти та технічне обслуговування (ТО-1, ТО-2, ТО-3) вагонів різних типів. Усього на лініях обороту від ЛВЧД-3 працює 10 пар поїздів, з них 7 – цілорічних.

Прес-центр Одеської залізниці

Керівництво залізниці провело робочу зустріч з колективом пасажирського вагонного депо Одеса-Головна - 0