08.06.2015р.

На Одеській залізниці відбулася нарада робочої групи «Бережливе виробництво»

  Нещодавно в управлінні Одеської залізниці відбулася розширена нарада Робочої групи «Бережливе виробництво» під безпосереднім головуванням начальника залізниці Григорія Бойка.

  У нараді взяли участь керівники служб, члени Робочої групи залізниці «Бережливе виробництво», керівники зазначених структурних підрозділів, які проводять практичне впровадження проекту, та керівники груп з якості цих структурних підрозділів. Доповіді учасників – керівників різних структурних підрозділів залізниці – були присвячені шляхам скорочення невиробничих та експлуатаційних витрат.

  В ході наради начальник Одеської залізниці Григорій Бойко окреслив присутнім основні завдання та механізм стабілізації фінансово-економічного стану залізниці та заходи по активізації творчого потенціалу її спеціалістів. Для цього перед керівниками усіх рівнів поставлено конкретне завдання подолання недоліків у фінансовій, енергетичній, технологічній, технічній, кадровій та інших сферах.

  У найближчій перспективі робота з впровадження стандартів бережливого виробництва планується по основним пріоритетним напрямкам: управління перевезеннями, утримання залізничної інфраструктури, матеріально-технічного забезпечення, мотивації структурних підрозділів і персоналу за впровадження технологій бережливого виробництва, організаційній сфері.

  Фінансова стабілізація залізниці і початок її руху до удосконалення роботи можливі лише за умови радикальної зміни відношення до питань якості: планування капітальних інвестицій, перевезень, ремонту та технічного обслуговування рухомого складу, підготовки і виконанню програм енерго- та ресурсозбереження, технологій бережливого виробництва, – переконаний начальник залізниці. Потрібно об’єктивно проаналізувати усі недоліки, «слабкі» місця на кожному робочому місці. Також слід розробити і впровадити пакет заходів з покращення, мінімізувати нераціональне використання часу, матеріальних, паливно-енергетичних та інших ресурсів.

  На завершення начальник залізниці виділив невідкладні завдання на 2015 рік. У першу чергу буде розроблено механізм, методику виявлення перевитрат у всіх сферах діяльності залізниці, опрацювати систему проведення комплексного фінансового і технічного аудиту підрозділів залізниці. На основі комплексного аналізу джерел витрат необхідно підготувати Програму впровадження технологій бережливого виробництва до 2020 року. До кінця 2015 році необхідно організувати і провести перший етап навчання спеціалістів структурних підрозділів, служб, керівництва залізниці інструментам і технологіям бережливого виробництва та управління якістю. Необхідно реалізувати низку інновацій для управління ресурсозбереженням, сформувати базу типових рішень у сфері бережливого виробництва, продовжити впровадження геоінформаційних систем GPS-контролю і управління роботою автотранспорту, дрезин, колійних машин, паливних складів, а також почати роботи з розробки і впровадження комплексної автоматизованої системи контролю використання усіх ресурсів залізниці.

Прес-центр Одеської залізниці