05.05.2015р.

Вантажонапруженість дільниці Чорноморська – Берегова досягла 70 млн. т.брутто

  Вантажонапруженість на одноколійній дільниці Чорноморська – Берегова досягла 70 млн.т.брутто за 2014 рік, тобто на цій дільниці повністю вичерпано ресурс пропускної спроможності. Про це йшлося на засіданні техніко-економічної ради, яка відбулася 28 квітня в управлінні Одеської залізниці.

  За інформацією начальника служби колійного господарства Одеської залізниці Олександра Рубана дільниця Чорноморська – Берегова будувалася як під’їзна колія з відповідним планом та профілем, тому на цій дільниці слід збільшувати обсяги ремонтних робіт та передбачувати будівництво другої колії.

  Зрозуміло, що на сьогоднішній день при виконанні колійних робіт паралізується робота портів, адже на цій дільниці постійно наявний потік поїздів у напрямку порту Южного та ТОВ «Трансінвестсервіс». Проте невчасне виконання колійних ремонтних робіт може призвести до обмеження швидкостей і зменшення вагових норм. Тому необхідно проводити роботи з модернізації колії із заміною решітки на роздільне скріплення клемно-болтового типу або є інший вихід – будівництво другої колії у цьому напрямку. Будівництво другої колії не набагато дорожче, ніж модернізація діючої, однак у результаті буде значно збільшено пропускну спроможність», – підкреслив Олександр Рубан.

  Нагадаємо, що начальник Одеської залізниці Григорій Бойко у ексклюзивному інтерв’ю порталу ЦТС зазначив, що розвиток дільниці Чорноморська – Берегова дозволить додатково перевезти залізниці 10 млн. тонн вантажів.

 Прес-центр Одеської залізниці