05.05.2015р.

Середня вантажонапруженість Одеської магістралі удвічі більша за інші залізниці

  Середня вантажонапруженість на Одеській залізниці майже вдвічі більша, ніж у інших залізниць і становить 29 млн.т.брутто, тому для забезпечення належного рівня перевезень потрібно виконувати колійні роботи у відповідних обсягах. Невиконання у необхідній кількості капітально-колійних робіт впливає на збільшення кількості обмежень швидкості руху поїздів, що призводить до порушень графіку руху.  Крім того обсяги робіт передбачені планами капітальних інвестицій і капітального ремонту основних фондів у цьому році недостатні для того, щоб забезпечити рух поїздів із встановленими швидкостями. Про це йшлося на засіданні техніко-економічної ради, яка відбулася 28 квітня в управлінні Одеської залізниці.

  «Для забезпечення пропуску швидкісних поїздів, які курсують в межах Одеської залізниці, згідно з затвердженим графіком необхідне погодження виконання додаткових об’ємів робіт із включенням у фінансовий план, зокрема виконання модернізації на перегонах Зелена – Яковлівка по непарній колії, Таганча – Сотники по парній колії, Чубівка – Мардарівка, Перехрестове – Затишшя (непарна колія) на що необхідне збільшене фінансування», – зазначив начальник служби колійного господарства Олександр Рубан.

  Колійники планують цього року завершити реконструкцію непарної колії в об’ємі 1,6 км на перегоні Корсунь – Городище, модернізувати 12 км парної колії дільниці Користівка – Пантаївка, виконати роботи по модернізації 12 комплектів стрілочних переводів (із заміною на комплекти на залізобетонних брусах). Також буде виконано 56 км капітального ремонту колії, у тому числі 22 км на нових залізобетонних шпалах – основний обсяг робіт планується виконати на напрямку Одеса – Вапнярка. Залізничники відремонтують 100 км колії середнім ремонтом, 50 км – комплексно-оздоровчим. Крім того планують замінити 82 комплекти стрілочних переводів, у тому числі 32 комплекти на залізобетонних брусах, та виконати середній ремонт 30 стрілочних переводів і замінити 22,6 км рейок новими. На 360 км перегону Олександрія – Королівка, 1147 км перегону Вознесенськ – Мартиновська та 1247 км перегону Сербка – Буялик передбачено виконати ремонт земляного полотна – це покращить технічний стан земляного полотна та дозволить збільшити швидкість руху поїздів на цих ділянках.

Прес-центр Одеської залізниці