29.04.2015р.

На Одеській залізниці триває пілотний проект додаткового преміювання працівників за економію паливно-енергетичних ресурсів

  На Одеській залізниці затверджено та введено в дію тимчасове положення про додаткове преміювання працівників за економію паливно-енергетичних ресурсів на тягу поїздів. Начальник Одеської залізниці Григорій Бойко вважає що нові умови преміювання локомотивників дозволять зекономити експлуатаційні витрати на тягу поїздів, адже напрацювання нового положення по преміюванню «це творча праця – тут повинні враховуватися пробіжні норми, витрати палива і електроенергії на тягу поїздів, робота технічних засобів по обліку палива та електроенергії, щоб не було доступу до викривлення інформації, це зацікавленість колективу ремонтників, експлуатаційників, які забезпечують якісну підготовку рухомого складу і його експлуатацію».

  Експеримент розпочато та триває з 1 квітня 2015 року у локомотивних депо Котовськ і Христинівка та моторвагонному депо Одеса-Застава-1. Таким чином керівництво залізниці прагне стимулювати зацікавленість причетних працівників структурних підрозділів магістралі у зниженні енергоємності перевізного процесу шляхом раціоналізації використання паливно-енергетичних ресурсів, зменшення рівня споживання електроенергії і дизельного палива на тягу поїздів.

  Преміювання за економію дизельного палива і електроенергії на тягу поїздів розповсюджується на працівників локомотивних бригад, цехів, які проводять ремонт і налагодження паливної апаратури та приладів обліку, а також працівники, які сприяли отриманню економії енергоресурсів. Наприклад, керівники, професіонали, фахівці і технічні службовці локомотивних (моторвагонних) депо, які сприяли отриманню економії енергоресурсів відповідно до Порядку розподілу фінансових результатів, що спрямовуються на преміювання можуть отримати до 10% премії, у той час як машиністи можуть отримати 50% від коштів спрямованих на преміювання. На заохочення планується  виділити фінансові ресурси в межах суми, що не перевищує 30% вартості зекономленої електроенергії та дизельного палива на тягу поїздів і відноситься до валових витрат.

  По закінченні кварталу керівництво служб локомотивного господарства та служби приміських пасажирських перевезень проаналізує  підсумки експерименту та надасть пропозиції щодо можливості застосування зазначеного положення в усіх локомотивних та моторвагонних депо Одеської залізниці.

  Високо оцінюючи особистий внесок кожного працівника в економію паливно-енергетичних ресурсів, керівництво залізниці зацікавить їх проявляти ініціативу удосконалювати системи та методи роботи.

Прес-центр Одеської залізниці