23.04.2015р.

На Одеській залізниці починають реалізовувати низку заходів по бережливому виробництву

  На Одеській залізниці розпочато реалізацію проектів по бережливому виробництву.

  Працівники вагонного депо Одеса-Застава-1 скоротили маршрут транспортування колісних пар з колісно-роликового цеху у монтажне відділення ближче до ремонтних позицій, що допоможе додатково заощадити електроенергію потрібну для роботи товкачів. Також у вагонному депо Одеса-Застава-1 організовано ремонт гіркових вагонних уповільнювачів на замовлення служби сигналізації та зв’язку. Тепер уповільнювачі ремонтуватимуть силами депо, не залучаючи сторонні організації.

  Активно працюють у напрямку бережливого виробництва локомотивники.

  У локомотивному депо Одеса-Сортувальна ведеться робота по організації на базі наявних потужностей депо реостатних випробувань тепловозів серії 2ТЕ116, адже раніше ці випробування проводились у локомотивному депо Т.Шевченко, що потребувало додаткових експлуатаційних витрат на передислокацію локомотивів. Такі випробування є необхідними і полягають у перевірці правильності регулювання, ретельності складання двигуна після ремонту та топливної апаратури, а також визначення основних характеристик двигуна, зокрема перевірка витрат палива.

  Пересувний рейкозмащувач залізниці вже передислоковано зі Знам’янського депо у депо Одеса-Сортувальна для підвищення ефективності його використання – тепер він покриватиме більше «кривих» дільниць колії, що знизить інтенсивність зношування колісних пар рухомого складу та рейок.

  Підготовлено Програму з впровадження діагностичного комплексу DEPAS D4.0H – ця установка дозволяє проводити діагностику усіх типів дизелів тепловозів без розбирання, що економить час і кошти на ремонт.

  Крім того, локомотивники приділяють особливу увагу роботі по збору і регенерації відпрацьованої  дизельної оливи з тепловозів.

  Питання покращення роботи та розвитку вагового господарства опрацьовує служба комерційної роботи та маркетингу залізниці.

Прес-центр Одеської залізниці