15.01.2015р.

Вдячність пасажирів – найвища оцінка роботи Одеської залізниці

Ціла низка подяк від пасажирів надійшла останнім часом на адресу Одеської залізниці. Люди просять подякувати залізничникам за проявлені чуйність, небайдужість та допомогу пасажирам у скрутній ситуації. За словами начальника пасажирської служби Одеської залізниці Олександра Кіселевича однією з ознак високопрофесійного залізничника є уміння швидко приймати рішення в екстремальних умовах, переключатися з однієї задачі на іншу при цьому виконуючу свою роботу чітко та якісно. Але безумовним плюсом представника будь-якої професії є людяність, вміння ввічливо вислухати пасажира та максимально сприяти у вирішенні проблемного питання.

На адресу веб-приймальні Укрзалізниці надійшло звернення від Владислава Едуардовича Посмітюхи, який висловлював глибоку вдячність провіднику вагону №13 поїзда №108 Ужгород – Одеса Анатолію Шаманському: «Я ніколи ще так не їхав у поїзді. Доброзичливість до пасажира, тепле слово, люб’язність, ввічливість, сумлінне виконання посадових обов’язків, забезпечення високої культури обслуговування кожного пасажира, справжній європейський сервіс, гарний настрій на всьому шляху та те, що провідник навіть вислухав усі проблеми особисті – став для мене психологом. Таких провідників, я впевнений, що майже немає. За весь час скільки я їжджу у поїздах (2-3 рази на місяць) я ніколи такого провідника не бачив. Я хочу, щоб цей хлопець був на увазі Одеського депо, бажаю, щоб депо допомогло розкрити свій потенціал та вести його до більш великих посад. Я в ньому впевнений!».

До редакції відомчої газети залізниці звернувся А.Л.Худаєв, який попросив на сторінках газети щиро подякувати квитковому касиру пасажирського вокзалу Одеса-Головна – Надії Дмитрівні Дробаха. Напередодні Новорічних свят він роздрукував заздалегідь замовлений електронний квиток у квитковій касі станції Балта, проте перед відправленням поїзда QR-код не зчитувався і провідник не міг пропустити до вагону пасажира із пошкодженим проїзним документом. Пасажир звернувся до касирів вокзалу із проханням допомогти, адже до відправлення поїзда залишалося менше півгодини…

«Дуже приємно, що Надія Дмитрівна так допомогла мені у непростій ситуації. Розумниця, що так віднеслась!», - згадує події 28 грудня минулого року Анатолій Худаєв.

«Дійсно, пам’ятаю цього пасажира, - розказує квитковий касир вокзалу Одеса-Головна Надія Дробаха, - тоді довелося діяти швидко, адже цифри пристрій не зчитує, через технічну помилку друку цифри наклалися одна на одну і навіть під лупою ми не могли їх розгледіти. Ми знайшли інший ідентичний бланк, зателефонували на вказаний там номер телефону - оператор уточнивши прізвище, сполучення поїзда, дату замовлення інтернет-квитка назвав необхідні цифри. Завдяки цьому ми швидко знайшли в системі це замовлення та роздрукували новий квиток. На щастя нам вдалося допомогти пасажиру – у цьому і полягає наша робота».

Набагато напруженіша ситуація склалася на вокзалі Одеса-Головна вже 7 січня цього року перед відправленням поїзда «Одеса-Львів». Тоді до представників вокзалу звернулися батьки групи дітей, які поспішали на поїзд, щоб встигнути на всеукраїнський конкурс мистецтв «Яскрава країна» до м. Трускавець.

«Автобусом ми їхали з Ізмаїлу до Одеси на поїзд. Але автобус зламався і група з 48 осіб (35 з яких діти віком від 6 до 13 років) ризикували не потрапити на конкурс до якого так довго готувалися. Батьки дітей з нашої групи звернулися до в.о.начальника вокзалу Одеса-Головна Олега Петровича Сироти із проханням допомогти якось у цій ситуації. Мене просто вразило те, що начальник вокзалу у вихідний день сам зателефонував мені та просив кожні 5 хвилин повідомляти йому де ми знаходимося. По прибутті нашого автобусу на вокзал нас зустрічала група працівників вокзалу з візками для багажу, начальник вокзалу, представники патрульної служби лінійного відділку  на ст. Одеса-Головна на чолі з лейтенантом міліції Пшеничним Сергієм Віталійовичем. Незважаючи на зірки на погонах та посади і керівники, і рядові працівники допомогли нам перенести валізи, костюми, посадити малечу в поїзд. Мене приємно здивувала така організація роботи з групами дітей. Але й це ще не все – на прохання одеситів нам організували  таку саме «команду» із львівських залізничників і міліціонерів, які допомогли нам при висадці з поїзду та супроводжували до автобуса у Львові.  Така доброзичливість і відкритість не залишила нас байдужими – від імені дітей, їх батьків та нас особисто хочемо щиро подякувати працівникам Одеської залізниці, всім хто чергував 7 січня, за допомогу!», - повідомляє Евдокія Щербань, керівник зразкового ансамблю танцю «Катюша».

Одеська залізниця пишається своїми працівниками, які своєю щирістю та старанністю завоювали довіру і симпатію пасажирів.

Прес-центр Одеської залізниці