19.08.2021р.

Реконструкція дільниці Чорноморська — Берегова дозволить збільшити вантажопотік до українських портів

Реконструкція дільниці Чорноморська — Берегова дозволить збільшити вантажопотік до українських портів

В Одеській області у рамках програми Президента «Велике будівництво» тривають роботи на перегоні залізничної дільниці, що веде до найпотужнішого порту країни порту Південний.

-Роботи з облаштування земляного полотна ведемо поблизу сіл Великі Ламзаки та Благоєве: відновлюємо його стійкість, попереджуємо появу та ліквідуємо наявні несправності, розробляємо та ущільнюємо ґрунт, влаштовуємо кювети. Наступний етап — електрифікація та реконструкція пристроїв сигналізації, централізації, блокування та зв’язку на прилеглих роздільних пунктах.

-Чому саме тут? Обсяги вантажних перевезень у напрямку портів щороку збільшуються. Наявна колія не зможе забезпечувати подальше збільшення перевезень. Тому для підвищення пропускної спроможності дільниці необхідна реконструкція інфраструктури. Які очікуються результати?

-Виконання зазначених робіт дасть можливість влаштувати другу головну колію на цьому перегоні і збільшити пропускну спроможність з 55 до 60 пар поїздів на добу. Надалі розглядається можливість добудови другої головної колії на дільниці пост 24 км - пост 30 км — станція Берегова/станція Хімічна, після чого пропускна спроможність дільниці Чорноморська — Берегова — Хімічна складе вже 150 пар поїздів на добу.

Саме цими залізничними шляхами здійснюються перевезення для трьох з найбільших стивідорних компаній Порту: ДП «МТП Южний», ТОВ «Трансінвестсервіс» та АТ «Одеській припортовий завод».