06.08.2021р.

Одеська залізниця розпочала електрифікацію дільниці Черкаси — ім. Т. Шевченка

Залізничники розпочали електрифікацію дільниці Черкаси — ім. Т. Шевченка. Цей проєкт дасть змогу покращити залізничне сполучення між містами, зменшити експлуатаційні витрати та розвантажити автошляхи.Усі роботи планується закінчити 1 березня 2022 року. 
Сьогодні в заході з нагоди символічного старту проєкту та встановлення першої опори майбутньої контактної мережі між містами взяли участь Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль, міністр інфраструктури Олександр Кубраков, заступник керівника Офісу Президента Кирило Тимошенко, голова Черкаської ОДА Олександр Скічко та директор регіональної філії «Одеська залізниця» Сергій Нікулін.

«Завдяки цьому проекту мешканці області отримають нове якісне сполучення з Черкасами. А в подальшому – це можливість запустити швидкісні електропоїзди між обласним центром та столицею», —   зазначив Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль під час брифінгу .

«Розвиток якісного залізничного сполучення — це одне з пріоритетних завдань держави. Крім комфорту для людей, це ще й вагомий чинник економічного розвитку», —  зазначив він.

В свою чергу Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков наголосив на важливості проекту як знакової події для залізниці, так і для держави в цілому. «Електрифікація дільниці позитивно вплине на перевезення вантажів, дозволить це робити швидше та більш екологічно, до чого тяжіють багато європейських країн», –  сказав Олександр Кубраков.

За словами очільника регіональної філії Сергія Нікуліна, залізничники готові всі роботи з електрифікації виконати в строк та вже розпочали розробку проєктно-кошторисної документації. Також він додав, що електрифікація ділянки буде здійснюватися в три етапи.

«Цю подію можна назвати історичною, адже вперше за часів Незалежності держава інвестувала в інфраструктурні проєкти залізниці – виділено 72,8 млн грн. З боку держави підтримано дуже важливу, у стратегічному плані, компанію, без послуг якої не обходиться майже кожен другий житель України», — зазначив він.

Нагадаємо, наразі на дільниці між Черкасами та станцією ім. Т. Шевченка на теплотязі курсують приміські поїзди, 4 регіональні поїзди, 2 поїзди, які прямують з Києва до Одеси та зі Львова до Черкас, і вантажні поїзди. На дільниці крім станцій ім. Тараса Шевченка та Черкаси розташовані ще дві залізничні станції: Сміла та Білозір’я. Усі чотири станції на дільниці були введені в експлуатацію в 1876 році. Нагадаємо, наприкінці вересня 2020 року Укрзалізниця запустила новий сучасний дизель-поїзд із Черкас до станції ім. Т. Шевченка.

Довідково: загальна протяжність експлуатаційної дільниці ст. Черкаси — ст. ім. Тараса Шевченка 34 км.

Прес-центр регіональної філії «Одеська залізниця»

Одеська залізниця розпочала електрифікацію дільниці Черкаси — ім. Т. Шевченка - 0