29.05.2019р.

На території Одеської та Вінницької областей діятимуть нові тарифи у приміському сполученні

На території Одеської та Вінницької областей діятимуть нові тарифи у приміському сполученні

З 1 червня 2019 року підвищується вартість проїзду пасажирів у поїздах приміського сполучення по території Одеської об’єднаної дирекції залізничних перевезень на дільницях: Одеса – Вапнярка, Одеса – Балта, Одеса – Білгород-Дністровський, Одеса – Березівка, Подільськ – Любашівка, Рені – Етулія та ін.

Тарифи збільшено по відношенню до існуючих у середньому на 15,2%. Після підвищення тарифів, повна вартість квитка у приміському сполученні на території залізничних перевезень встановлена від 11 грн. на перших 5 км до 50 грн.на 320 км.

Проїзд для дітей віком від 6 до 14 років, як і раніше, становитиме 75% від вартості проїзду повного квитка для дорослого пасажира. Студенти традиційно користуватимуться 50% пільгою згідно з чинним законодавством.

Вартість проїзду пасажирів у приміському сполученні за новими тарифами погоджена з облдержадміністраціями Одеської та Вінницької областей і визначається залежно від відстані, згідно з Правилами перевезень пасажирів.

Основною причиною перегляду тарифів стало систематичне зростання цін на енергоносії, подорожчання матеріалів. Високий рівень збитковості приміських перевезень не дозволяє залізничникам у повному обсязі виконувати оновлення рухомого складу, підвищувати комфортність та якість обслуговування пасажирів. Також на збитковість приміського сполучення впливає складна ситуація з компенсацією залізничному транспорту від місцевих органів влади за проїзд пільгових категорій громадян.

Нагадуємо, 16 категорій пільговиків згідно з Законом користуються правом безоплатного проїзду. Основними пільговиками залишаються пенсіонери, особи із інвалідністю, сироти, учасники бойових дій, студенти та ін.

Так, за 4 місяці 2019 року у приміському сполученні в межах філії перевезено 945,6 тис. пасажирів на суму 17 млн. 118,7 тис. грн., а компенсовано 5 млн. 784,6 тис. грн., тобто лише 33,8%. Вартість проїзду у приміському сполученні залишається символічною і, як мінімум, утричі нижчою за автотранспорт.

Якщо врахувати недоотримані суми компенсації за пільгові категорії, залізниця продовжує працювати у збиток. Кожна витрачена гривня покривається доходом лише на 9,7 копійки. Проте, незважаючи на значні витрати та серйозні збитки, філією «Одеська залізниця» не скасовано жодного приміського поїзда.

Прес-центр регіональної філії «Одеська залізниця»