Порядок отримання доступу до АС Клієнт-УЗ


Порядок отримання доступу до АС Клієнт-УЗ для подальшого укладення договору про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом замовником послуг

З текстом договору можливо ознайомитися на сайті філії «Центр транспортної логістики».

Договір про надання послуг з організації перевезення вантажів залізничним транспортом (далі - Договір) укладається виключно в електронній формі в АС Клієнт-УЗ.


1. Для отримання доступу до АС Клієнт-УЗ необхідно:

1.1. Заявник надає Звернення про намір приєднання до Договору (далі – Звернення).

До звернення, за бажання Замовника, можуть надаватися такі документи.

Звернення про намір приєднання до Договору надається в електронному вигляді (у виняткових випадках у паперовому), з обов’язковим накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на електронну адресу будь якої регіональної філії або ЦТЛ, що вказані на сайті ЦТЛ та відповідних філій.


Перш ніж відправити Звернення в електронному вигляді, його слід обов’язково підписати кваліфікаційним електронним підписом (КЕП) із застосуванням будь-яких сервісів електронного документообігу (наприклад: http://czo.gov.ua/sign, ін.) та в електронний лист вкласти файл формату .p7s.


1.2. Після розгляду Заявнику, на вказану ним електронну пошту, надсилається повідомлення про прийняття Звернення.

прим.: у випадку некоректного оформлення Звернення, Заявнику направляється повідомлення про таке.

філія «ГІОЦ», наступного робочого дня після направлення Заявнику такого повідомлення, направляє Заявнику на вказаний email сертифікат та інструкцію для доступу до АС Клієнт-УЗ.

прим.: довідки в філії «ГІОЦ» АТ «Укрзалізниця»: (044) 309-69-49, .


1.3. Після встановлення АС Клієнт-УЗ на основі отриманої від філії «ГІОЦ» інформації, майбутній Замовник укладає Договір відповідно діючої інструкції, що розміщена в АС Клієнт або на сайті «Центра транспортної логістики» за посиланням.