29.08.2017р.

На Одеській магістралі суворіше каратимуть провідників приміських поїздів, які не видають квитки пасажирам

На Одеській магістралі суворіше каратимуть провідників приміських поїздів, які не видають квитки пасажирам

Випадок зневаги до посадових обов’язків та неввічливості при спілкуванні із пасажиром коштувало провіднику електропоїзда Одеса-Білгород-Дністровський Тетяні Міхайловій роботи. Випадок, який у соцмережі Facebook набув широкого резонансу, вкотре свідчить про те, що провідники не до кінця усвідомлюють реалії в яких працюють.  Адже сьогодні будь-який пасажир з активною громадською позицією може зібрати докази безвідповідального ставлення до роботи провідника. Подібні прояви зневаги керівництво магістралі  не потерпить і у подальшому. У депо було проведено низку інструктажів із членами поїзних бригад. Провідників ознайомили із тим, щоб відповідно до розробленої програми при виявленні фактів не видачі квитків пасажирам без поважних причин, оплати пасажирам неповної вартості проїзду, неввічливого ставлення до пасажирів  із провідниками розриватимуть трудові відносини.

Випадок, який стався на регіональній філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», свідчить про те, що сьогодні пасажири можуть змінити систему. Викорінення корупційної складової починається із повної оплати проїзду в електричці, яка засвідчується видачею квитка провідником.

Залізничники вдячні небайдужим громадянам, активістам, які акцентують увагу суспільства на виявлених недоліках у нашій роботі. Найближчим часом у кожному вагоні електрички, окрім номерів телефону «Укрзалізниці» для звернень  (0-800-503-111 та 0-800-503-222), з’явиться номер телефону гарячої лінії регіональної філії «Одеська залізниця». Зателефонувавши пасажир зможе залишити скаргу або побажання, на яке оперативно відреагують працівники служби приміських пасажирських перевезень. 

Додамо, що на маршрутах Білгород-Дністровського напрямку у поїздах №6306/6347 та №6310/6351 (з 6 пар поїздів, які курсують на цьому напрямку) провідники використовують засоби відеореєстрації у роботі. У подальшому робота з впровадження відеореєстраторів у роботі членів поїзних бригад приміських поїздів продовжиться.

Тільки пліч-о-пліч свідомі пасажири і залізничники зможуть  навести лад у сфері обслуговування пасажирів у приміському сполученні!

Прес-центр регіональної філії «Одеська залізниця»