24.02.2017р.

Одеські залізничники виконали ремонт трьох інженерних споруд за 2016 рік

Одеські залізничники виконали ремонт  трьох інженерних споруд за 2016 рік

  За 2016 рік працівники виробничих підрозділів служби колії регіональної філії «Одеська залізниця» виконали роботу з відновлення асфальтобетонного покриття автомобільної частини мосту 61 км дільниці Одеса – Білгород-Дністровськ по напрямку Одеса – Бугаз, що дало змогу збільшити пропускну спроможність дільниці на курорт до Затоки. Також було замінено опорні частини на мосту 1091 км ПК3 дільниці Помічна – Колосівка, проведення цих робіт дало змогу збільшити швидкість руху поїздів зазначеною дільницею з 60 до 80 км/год, збільшити пропускну здатність та зменшити витрати енергоресурсів. Крім того, було завершено першу частину ремонтних робіт на залізобетонній трубі 1216 км ПК4 Колосівка – Одеса.

  У 2016 році було замінено 321 дефектний дерев’яний мостовий брус, укладено 445 залізобетонних спеціальних мостових шпали та пофарбовано 1 тис. 123 тонн металоконструкцій мостів.

  На «хворих» (не стійких) місцях земляного полотна 1147 км ПК1-3, 5-7 парна/непарна колії перегону Вознесенськ – Мартинівська та 1275 км ПК9 перегону Кодима – Абамелікове виконано першочергові заходи по їх стабілізації. В цілому по залізниці виконані протидеформаційні заходи на 2 тис 896 м3 та укріплено кювети водовідводними залізобетонними блоками – 1 тис. 76 погонних метрів. Проведення такого значного обсягу робіт гарантує безпеку руху на зазначених дільницях, дозволяє не обмежувати швидкість руху поїздів та заощаджувати паливно-енергетичні ресурси. Всі роботи проводилися відповідно до планів капітального ремонту штучних споруд та земляного полотна.

  Відповідно до планів на  2017 рік заплановано завершення ремонтних робіт на мостах 61 км дільниці Одеса – Білгород-Дністровськ, 49 км дільниці Вапрянка – Христинівка та стабілізації земляного полотна на 1275 км ПК9 перегону Кодима – Абамелікове, 1247 км ПК 10 перегону Сербка – Буялик. Крім того будуть проведені роботи з приведення земляного полотна до нормативних вимог на дільниці Миронівка – П’ятихатки.

Прес-центр регіональної філії «Одеська залізниця»